SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Saturday 4 April 2015

Cara Mudah Buat Suami Berhenti Merokok Tanpa Paksaan


ANDA sedang mencari jalan berikhtiar untuk pasangan anda berhenti menghisap rokok? Jika sudah bertahun-tahun mereka hisap rokok, agak mustahil dengan kata-kata nasihat sahaj mereka mampu merubah tabiat itu. Kita sebagai isteri puas sudah menasihati agar suami berhenti merokok, tapi masih tidak diendahkan nasihat yang diberi.


Syukur alhamdulillah, suami saya bukan seorang penghisap rokok. Mungkin saya kategori wanita yang beruntung, tetapi tidaklah saya kata anda sebaliknya. Cuma, kita tahu dan sedar bahawa hisap rokok ini bukan sahaja menggangu masalah kesihatan seperti sakit jantung, paru-paru dan sebagainya. Tetapi kita lupa, jika anda sudah berkahwin dan pasangan pula menghisap rokok, ini boleh menyebabkan sperma suami kurang aktif dan subur.


Bukan itu sahaja, jika si isteri sedang mengandung dan suami pula adalah seorang perokok, ini juga boleh mengancam kesihatan isteri dan anak yang dikandung yang boleh menyebabkan kecacatan pada jantung bayi. Asap yang dilepaskan dari siperokok mempunyai bahan-bahan yang merbahaya seperti nikotin yang menyekat dan menyempitkan salur darah termasuklah saluran ke tali pusat. Ia juga memaksa sel darah merah mengangkut karbon monoksida untuk disalurkan pada bayi. Bagai diibaratkan membunuh anak sendiri perlahan-lahan.

Takutkan bila kita mengetahui tentang bahaya rokok, tetapi apa daya kita jika berbuih mulut nasihat suami masih tetap begitu. Apa lagi pilihan yang ada untuk buat suami berhenti merokok dengan selamat ?

Cara paling mudah dan selamat, adalah dengan memberikan suami anda 1 sudu sirap anggur istimewa ini setiap hari. Sama ada boleh suapkan terus ke dalam mulut suami atau bancuhkan sedikit dengan air. Amalkan setiap hari sehingga Nampak perubahan,bukan sahaja dari berhenti merokok tetapi meningkatkan juga tahap kesihatan para suami kita semua, inshaallah.

Maklumlah kalau kita nasihat tak mau dengar, guna cara psikologi pon masih tak jalan juga, marilah kita sebagai isteri cuba ikhtiar dengan memberikan supplemen vivix ni pula. Apalah sangat jika nak dibandingkan harga sebotol vivix dengan harga yang para suami laburkan setiap hari, setiap minggu, setiap bulan dan saban tahun tu.

Cuba kita kira,
Purata sekotak rokok = rm13
Anggarkan, seminggu suami hisap 3 hingga 4 kotak.
Rm13 x 4 kotak = RM52 seminggu

Rm52 x 4 minggu = RM208 sebulan

Rm208 x 12 bulan = RM2496 setahun!

WOWW ! Bayangkan setahun kita dapat kumpul RM2496, tak banyak ke. Boleh buat belanja rumah, boleh bawak keluarga jalan-jalan, boleh pergi bercuti. Bayangkan! Lihat, kepuasan hati para isteri bila suami sudah berjaya berhenti merokok tanpa dipaksa hanya dengan sesudu vivix sehari.



Testimoni Berhenti Merokok Dengan Vivix











Jadi, dengan RM475 sebotol VIVIX adalah sangat berbaloi-baloi untuk anda laburkan demi mengurangkan pembaziran beli rokok dan meningkatkan kesihatan diri dan keluarga.

Hubungi saya untuk lebih diskaun dan tawaran hebat dengan pembelian vivix hari ini.


SHA 
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com


COD Area: 





*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak


Nikmati DISKAUN sehingga 20% sekarang !
Daftarlah sebagai ahli shaklee.



-------------------------------------------------------------------------------------------------


-Disclaimer-

These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...