SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Monday 13 October 2014

Kebaikan ESP Untuk Ibu Mengandung

Jika pada entry yang lepas saya berkongsi tentang pengalaman ibu mengambil ESP Shaklee kulit anak cantik dan gebu, kali ini saya ingin berkongsi dengan anda mengenai kelebihan dan manfaat ESP untuk ibu mengandung pula.

Saya sangat teruja untuk berkongsi dengan anda semua tentang kehebatan dan kebaikan ESP Shaklee ini. Ketika saya mengandungkan Baby Rayy, saya tak pernah tinggal langsung ESP Shaklee ini. Saya amalkan minuman berkhasiat ESP ini selama saya mengandung, berpantang dan berterusan sehingga sekarang.

Kesan pada diri saya sewaktu mengamalkan ESP Shaklee ketika mengandung, saya tidak terlalu penat walaupun aktif di sebelah siang, tidak mengalami pedih hulu hati, kenyang lebih lama dan bantu saya mengawal berat badan ketika hamil. Penting tau kawal berat badan ni atau anda terpaksa buat pemeriksaan lebih kerap. Sungguh tak sanggup rasanya, cukuplah pemeriksaan bulanan jika tidak ada masalah kesihatan yang kronik.

Anda pernah dengar, kata orang-orang sekeliling anda bahawa soya membuatkan kulit anak menjadi sensitif atau anak alah atau sering ruam kalau ibu minum soya? Sebenarnya, tiada kajian saintifik dan tidak terbukti dengan ujian klinikal kata-kata orang sekeliling itu. Dan sebab itu pentingnya memilih soya yang bagus, semestinya ESP Shaklee adalah minuman istimewa kerana kacang soya esp shaklee adalah Non-GMO soya dan diproses dengan kawalan ketat dan teliti untuk menjamin kualiti produk. Ketahui lebih lanjut mengenai perbezaan soya ESP Shaklee dengan Soya lain.


Kebaikan Utama ESP Shaklee Untuk Ibu Mengandung




1. ESP Meningkatkan Sistem Imun Badan Si Ibu

Esp Shaklee adalah minuman protein yang berkhasiat. Protein membantu meningkatkan sistem imun badan si ibu. Ramai yang tidak tahu, selain Vitamin C, protein juga sangat bagus menguatkan imuniti kita. Malah, protein lebih mudah dicerna oleh ibu hamil dan bayi yang dikandung.


2. ESP Mengawal Berat dan Kawal Diabetis Ketika Hamil

Pada awal kehamilan, mungkin si ibu mengalami alahan sehingga selera makan agak terganggu sedikit. Tetapi apabila masuk tempoh 5 bulan kehamilan ke atas, emosi ibu semakin baik dan ketika ini selera makan si ibu akan meningkat secara mendadak. Perkara itu adalah normal, si ibu mudah merasa lapar kerana membekalkan juga sumber makanan untuk kandungan. Tetapi kita harus mengawal pemakanan agar berat badan naik mendadak dan berisiko untuk dapat kencing manis atau diabetis ketika hamil terutamanya yang mempunyai sejarah keluarga yang mempunyai masalah ini.

ESP adalah minuman berprotein yang rendah Indeks Gliesmiknya (GI). Makanan yang rendah GI melambatkan penyerapan glukosa di usus kecil. Serangan diabetis terjadi apabila si ibu memakan makanan tinggi GI seperti nasi, manisan, air manis dan lain-lain pada kadar yang banyak dan kerap.


3. ESP Mengatasi Masalah Alahan Ketika Mengandung

Di awal kehamilan, adalah sesuatu yang normal jika si ibu mengalami alahan untuk tiga bulan yang pertama (trimester pertama) atau adakalanya sesetengah ibu mengalami alahan sehingga ke penghujung kehamilan. Si ibu lazimnya, mudah mersa mual dan selera makan berkurang menyebabkan perut kosong, ini boleh menyebabkan simptom pedih hulu hati atau gastrik pula menyerang si ibu. Akibatnya mungkin lebih memeritkan si ibu sekaligus membuatnya terasa trauma terutama jika ini adalah kehamilan yang pertama.

ESP membantu ibu mengandung tenaga segera dan membekalkan tenaga yang berpanjangan dan kenyang lebih lama. Selain meneutralkan gas di dalam perut bagi mengelakkan gastrik dan pedig hulu hati. Tambahan lagi, ianya juga mudah dihadam berbanding makanan berprotein yang lain.


4. ESP Membantu Pembentukan Otot, Otak dan Sel Bayi

Otak bayi mula berkembang seawal persenyawaan berlaku, begitu juga dengan ototnya, maka pengambilan protein yang baik amat penting untuk diambil dalam membantu kandungan anda dalam membina dan membentuk sel yang sempurna.



5. ESP Membentuk Kulit Yang Cantik dan Gebu

Protein perlu dalam penghasilan sel-sel kulit yang baru. Sel-sel kulit yang telah mati perlu diganti dengan sel baru. Tetapi seperti yang saya katakan seperti di awal ini, pentingnya pengambilan protein terbaik dalam menjamin kesihatan yang baik juga. Dengan minum ESP, sel-sel kulit ibu akan bertambah gebu dan kulit ternyata menjadi lebih cerah dan kulit lebih berseri. Ini memberi lebh keyakinan buat para ibu kerana adakalanya perubahan hormon semasa mengandung membuatkan kulit ibu menjadi kusam. Selain itu, ianya juga mampu membantu mengurangkan kesan regangan di badan (strechmark) ketika mengandung.

Kesan pada bayi yang akan dilahirkan itu nanti juga berpotensi mempunyai kulit yang cantik, mulus dan gebu. Inshaallah. Ini berdasarkan pengalaman saya sendiri dan juga beberapa pelanggan saya yang mengamalkan ESP semasa mengandung.

Apa Kata Ibu Hamil Yang Mencuba ESP Shaklee :



Testimoni 1 :




Testimoni 2 :




Testimoni 3 :





Testimoni 4 :





Anda ingin mencuba soya esp shaklee yang sedap, selamat, berkhasiat dan bermutu tinggi ini?

BELI SEKARANG dan semua ini menjadi milik anda!

PERCUMA satu lagi cannister ESP, bernilai RM150
PERCUMA keahlian shaklee seumur hidup, bernilai RM75
PERCUMA wang BONUS pada bulan hadapan

YA..dengan pembelian 6 cannister ESP sekarang, 
semua ini menjadi milik anda!
Secara keseluruhannya, anda telah jimat RM435!




Nak order boleh klik sahaja link dibawah ini :

 Saya Nak Order ESP

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anda juga berpeluang untuk membeli produk ini pada harga yang lebih jimat dan mendapat diskaun sehingga 20%.

Daftarlah sebagai ahli shaklee sekarang!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anda boleh hubungi saya untuk sesi konsultansi:

SHA 
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com

COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

-Disclaimer-
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...