SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday, 19 April 2017

3 Sebab Surirumah Pilih Bisnes Shaklee Sebagai Kerjaya Dari Rumah Tanpa Abaikan Keluarga dan Anak-anak.

3 Sebab Isteri Surirumah Sperti Saya Jatuh Cinta Dengan Bisnes Shaklee

Alhamdulillah, tahun 2017 merupakan tahun ke-5 saya dan keluarga mengamalkan vitamin dan produk shaklee dan daripada niat untuk amalkan saja, rasa hati ni terbuka untuk berkongsi dengan ramai orang tentang kebaikan produk shaklee yang saya sendiri dah guna.

Nak tahu sebab kenapa seorang isteri, surirumah dan ibu kepada 2 orang cahaya mata tetap setia dengan bisnes shaklee bertahun-tahun?

3 Sebab Surirumah Pilih Bisnes Shaklee Sebagai Kerjaya Dari Rumah Tanpa Abaikan Keluarga dan Anak-anak.

Pertama adalah dari segi kebebasan masa. Alhamdulillah, tak perlu saya bangun pagi terkejar-kejar meredah jammed untuk ke ofis. Dengan bisnes shaklee saya boleh uruskan masa sesuai dengan jadual seharian saya tanpa abaikan keluarga.

Saya tak perlu keluar rumah pon untuk uruskan bisnes. Yang penting ada sambungan internet, smartphone, tablet atau komputer untuk buat kerja. Selalunya saya guna smartphone je dan boleh merata-rata buat kerja sambil memantau aktiviti anak-anak dirumah.

Kedua, money freedom. Jana income dari rumah memang bukan perkara yang mudah. Perkara penting adalah rajin dan konsisten. Tapi seronoknya, lagi banyak kita usaha makin banyak pulangan yang kita dapat. Bonus yang dapat bulan ini, tidak sama dengan bulan depan jika bulan depan kita lebih bekerja keras. Berbeza seperti kalau bekerja di pejabat, yang hanya menunggu kenaikan peratus gaji setiap tahun.

Daripada bonus yang saya dapat setiap bulan, sekurangnya saya dapat mengurangkan perbelanjaan rumah yang dipikul oleh suami seorang. Mampu saya bayar bil-bil, yuran persekolahan anak, belanja makan, bawak bercuti dan sebagainya.

Yang ketiga pula adalah nikmat kesihatan. Rasa bersyukur sangat dipertemukan dengan produk shaklee yang ada kajian klinikal dan landmark study. Masa muda inilah nak menjaga dan mengelakkan sakit sakit kronik.

Kalau rasa nak berbisnes dari rumah dan masih tak tahu nak bisnes apa, saya sarankan agar anda mencuba sendiri pengalaman bisnes shaklee yang hebat ini.

Mentor bisnes shaklee anda,

Sha salleh
012-936.2692

Monday, 13 March 2017

Gula Dalam Darah Turun Lepas Amalkan Vivix


Friday, 10 March 2017

Resdung Sehingga Sakit Muka, Kini Beransur Pulih

Penyakit resdung ni sebenarnya semua orang ada, cuma yang membezakan setiap orang adalah tahap-tahap yang dialami je.

Pernah tak anda lihat pesakit resdung yang mendapatkan rawatan seperti asapkan muka atau sedut penawar sehingga air hidung berjejeran keluar? Pendapat peribadi saya seakan kurang percaya perawatan sebegitu walau mungkin hakikatnya betul dapat bantu mengurangkan gejalan sakit resdung buat sementara waktu.

Isu resdung, punca dan perawatannya saya pernah kupaskan dalam entry lepas.

Kali ini saya ingin berkongsi testimoni pesakit resdung dan juga seringkali keletihan dan kurang bertenaga tetapi semakin pulih apabila mencuba vivix daripada shaklee.


Monday, 6 March 2017

Suami Hidap Bell Palsy Nampak Semakin Sihat

Suami customer saya ni disahkan menghidap Bell Palsy awal Februari. Badannya jd lemah & tak sihat.

Alhamdulillah selepas 2 hari ambil vivix, dh nmpk sedikit perubahan positif. Badan lebih selesa & tidur lebih nyenyak.

Ada orang terdekat anda alami masalah yang serupa, jom ikhtiar dengan vivix yang kaya dengan kebaikan resveratrol utk kesihatan.

Klik utk order:
http://wasap.my/60129362692/Salam%20nak%20order%20Vivix%20Shaklee

KG
012-936.2692

#vivixreadystok0129362692

Wednesday, 22 February 2017

Luka Bernanah Lambat Baik, Dah Sembuh Lepas Ambil Vivix

Kalau anda ada masalah kencing manis, atau orang tersayang yang ada kencing manis, bolehlah cuba macam puan ni 👇👇

Puan ni amalkan vivix tak sampai satu botol lagi, kesan luka bernanah kat jari sudah sembuh.

Cepat betul kesan resveretrol dalam vivix ni. Bayangkan derita yang dilalui bila luka sukar nak sembuh.

Alhamdulillah dengan usaha pengambilan vivix, dapat menyembuhkan lukanya.
Syok kan!!




Whatsapp :

KG 012-936.2692
KG 012-936.2692
KG 012-936.2692

Monday, 20 February 2017

Vivix untuk cyst

Vivix untuk cyst.

"Mula-mula doktor suspek thyroid, rupanya thyroglossal duct cyst

Alhamdulillah makin mengecil bila amalkan Vivix bila operate nak buang rupanya akar tu dah mati, so doktor keluarkan cyst sahaja, 1.5cm"

Ada orang tersayang alami masalah yang sama? Hadiahkan untuk mereka sebotol vivix hari ini 💟

Whatsapp to order ;

KG 012-936.2692
KG 012-936.2692
KG 012-936.2692

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...