SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Monday, 13 March 2017

Gula Dalam Darah Turun Lepas Amalkan Vivix


Friday, 10 March 2017

Resdung Sehingga Sakit Muka, Kini Beransur Pulih

Penyakit resdung ni sebenarnya semua orang ada, cuma yang membezakan setiap orang adalah tahap-tahap yang dialami je.

Pernah tak anda lihat pesakit resdung yang mendapatkan rawatan seperti asapkan muka atau sedut penawar sehingga air hidung berjejeran keluar? Pendapat peribadi saya seakan kurang percaya perawatan sebegitu walau mungkin hakikatnya betul dapat bantu mengurangkan gejalan sakit resdung buat sementara waktu.

Isu resdung, punca dan perawatannya saya pernah kupaskan dalam entry lepas.

Kali ini saya ingin berkongsi testimoni pesakit resdung dan juga seringkali keletihan dan kurang bertenaga tetapi semakin pulih apabila mencuba vivix daripada shaklee.


Monday, 6 March 2017

Suami Hidap Bell Palsy Nampak Semakin Sihat

Suami customer saya ni disahkan menghidap Bell Palsy awal Februari. Badannya jd lemah & tak sihat.

Alhamdulillah selepas 2 hari ambil vivix, dh nmpk sedikit perubahan positif. Badan lebih selesa & tidur lebih nyenyak.

Ada orang terdekat anda alami masalah yang serupa, jom ikhtiar dengan vivix yang kaya dengan kebaikan resveratrol utk kesihatan.

Klik utk order:
http://wasap.my/60129362692/Salam%20nak%20order%20Vivix%20Shaklee

KG
012-936.2692

#vivixreadystok0129362692

Wednesday, 22 February 2017

Luka Bernanah Lambat Baik, Dah Sembuh Lepas Ambil Vivix

Kalau anda ada masalah kencing manis, atau orang tersayang yang ada kencing manis, bolehlah cuba macam puan ni 👇👇

Puan ni amalkan vivix tak sampai satu botol lagi, kesan luka bernanah kat jari sudah sembuh.

Cepat betul kesan resveretrol dalam vivix ni. Bayangkan derita yang dilalui bila luka sukar nak sembuh.

Alhamdulillah dengan usaha pengambilan vivix, dapat menyembuhkan lukanya.
Syok kan!!




Whatsapp :

KG 012-936.2692
KG 012-936.2692
KG 012-936.2692

Monday, 20 February 2017

Vivix untuk cyst

Vivix untuk cyst.

"Mula-mula doktor suspek thyroid, rupanya thyroglossal duct cyst

Alhamdulillah makin mengecil bila amalkan Vivix bila operate nak buang rupanya akar tu dah mati, so doktor keluarkan cyst sahaja, 1.5cm"

Ada orang tersayang alami masalah yang sama? Hadiahkan untuk mereka sebotol vivix hari ini 💟

Whatsapp to order ;

KG 012-936.2692
KG 012-936.2692
KG 012-936.2692

Friday, 17 February 2017

Sakit Lutut Sampai Mak Susah Nak Berjalan




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...