SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Saturday 20 September 2014

Shaklee Bisnes Keluarga

Mencari pendapatan tambahan bukan semudah yang kita fikir. Perlukan pengorbanan masa kita dan kesungguhan dalam membuat sesuatu. Apatah lagi bila melibatkan modal yang agak besar. Jika anda memilih untuk menjual pakaian, pastinya anda perlukan modal besar untuk dapatkan stok pakaian tersebut dan saya pasti ianya perlu ambil dalam kuantiti yang banyak untuk mendapatkan margin keuntungan yang lebih.

Namun, tak semua yang mempunyai modal beribu untuk dilaburkan. Begitu juga saya, tidak mempunyai modal besar untuk dilaburkan. Syukur alhamdulillah saya dipertemukan dengan shaklee dan modal yang saya keluarkan hanya sebanyak RM75 sahaja seumur hidup. Wang tersebut untuk pendaftaran ahli RM65 dan RM10 sebagai kos penghantaran beg member kit shaklee.

Bersyukur dipertemukan dengan group bisnes yang sangat menyokong sesama sendiri. Selain upline sebagai mentor untuk terus berjaya. Kami juga diberikan ilmu dan berkongsi ilmu bersama rakan-rakan bisnes yang lain didalam group rahsia kami. Memang rugi jika anda tidak memilih mentor dan pasukan yang dapat membimbing anda.

Bukan itu sahaja, bisnes shaklee bukan hanya semata bisnes kita tetapi ia juga bisnes bersama pasangan kita, jika berkahwin boleh daftarkan nama ahli bersama dengan nama pasangan. Bisnes shaklee bukan hanya dimonopoli oleh kaum wanita tetapi disebalik kejayaan itu dibantu dan disokong sepenuhnya oleh para suami kami semua. Buktinya :




Anda rasa ingin menjana pendapatan sampingan dan disokong dan dibanti oleh suami anda, daftarlah sebagai ahli shaklee bersama kami. Bukan sekadar bisnes, kita semua satu keluarga.

Buat pengetahuan anda semua, bisnes shaklee yang anda bina empayar sekarang boleh juga diwarisi oleh anak-anak anda. Hebatkan. Jangan berlengah lagi, daftarlah sebagai ahli shaklee sekarang juga.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...