SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Saturday 6 September 2014

Shaklee Collagen Powder | Testimoni Kulit Kering Dan Kusam

Pn. Fara merupakan pengguna shaklee yang telah merasai perubahan setelah mencuba produk Shaklee Collagen Powder. Ternyata ianya membantu mengatasi masalah kulit yang dihadapi oleh beliau iaitu kulit kering dan kusam.

Shaklee Collagen Powder telah melalui pelbagai ujian klinikal seperti juga produk-produk shaklee yang lain dan ianya terbukti berkesan membantu menganjalkan, mencerahkan dan meningkatkan kesuburan kulit kepala dan menguatkan kuku. Terbukti berkesan dengan pengambilan 8 minggu. 

Walau bagaimana pun, ianya bergantung pada badan seseorang untuk bertindak balas sama ada akan nampak hasilnya dalam masa yang cepat atau sedikit lama. Sebagai contoh, Pn. Fara sangat beruntung kerana merasai perubahan yang agak cepat walaupun beliau belum habis lagi mengamalkan sekotak collagen powder shaklee.



Jangan kerana inginkan kesan yang cepat anda sanggup melaburkan wang untuk merosalkan wajah anda sendiri. Pilihlah shaklee collagen powder yang selamat, semulajadi, berkesan, dan halal.

Hanya dengan sepekat untuk satu hari anda mampu tampil lebih muda, lebih cerah, lebih menawan dan berseri. Semestinya pilihlah Shaklee Collagen Powder.



 Saya Nak Order Collagen Powder Shaklee

Hubungi kami sekarang!

I'm Your Shaklee Independent Distributor
Pengedar Sah Shaklee Changlun-Jitra (Kubang Pasu)

sha 012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com


COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

-Disclaimer-
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...