SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Monday 29 September 2014

Sakitnya Sembelit, Punca dan Cara Atasinya

Elak Sembelit Pada Kanak-Kanak


Hati ibu mana yang tidak rasa susah, bila anak-anak tak sihat atau bila kita nampak anak seperti kesakitan. Sembelit pada anak kecil seringkali terjadi, ini mungkin disebabkan oleh beberapa faktor seperti susu formula yang diambil kurang sesuai, kurang minum air masak, kurang pengambilan makanan yang berserat atau usus-malas.

Pentingnya ibu bapa mengambil berat tentang diet dan corak pemakanan anak anda bagi memastikan tahap kesihatan mereka sentiasa dalam keadaan terbaik. Kanak-kanak seharusnya diberikan pemakanan seimbang yang mengandungi semua nutrisi dan mengandungi makanan yang tinggi dengan serat untuk membantu sistem penghadaman yang baik. Namun, ketika awal perkembangan anak-anak yang sedang mengekspolarasi perkara baru mereka selalunya mengelakkan untuk makan seterusnya nutrisi seimbang yang diperlukan semakin berkurang.

Jadi untuk meningkatkan kesihatan dan memenuhi keperluan nutrisi anak-anak, ibu boleh berikan MealShakes Shaklee kepada mereka. Mealshake shaklee mengandungi nutrien yang mencukupi bagi membantu menguatan tahap sistem imuniti dan menyokong lapisan perlindungan yang lebih kukuh bagi sistem penghadaman serta mengandungi serat bagi membantu melawaskan pembuangan najis seterusnya mengelakkan sembelit pada anak-anak.


Khasiat dan Manfaat Mealshakes Shaklee:
  • Mealshakes mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu.
  • Mealshakes mengandungi anti oksidan iaitu vitamin A, C, E, Zink, Selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan juga anti-penuaan.
  • Mealshakes mengandungi protein untuk membina sel-sel kulit, kuku, rambut, organ dan darah.
  • Mealshakes mengandungi vitamin B yang lengkap untuk membina sel-sel darah merah yang sihat.
  • Mealshakes mengandungi fiber atau serat yang memberikan rasa kenyang ketika lapar terutamanya di pagi hari.
  • Mealshakes membantu melawaskan pembuangan air besar bagi mereka yang mengalami sembelit.
  • Mealshakes mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses tumbesaran.

Bagi ibu-ibu yang ingin membantu dan mengatasi masalah anak-anak yang menghadapi masalah sembelit atau pelawasan yang kurang lancar, boleh dapatkan Mealshakes sekarang. Harga bagi satu tong Mealshakes, RM 113.75. Promosi sepanjang bulan september ini, dengan pembelian sebanyak 3 tong anda akan mendapat percuma lagi satu tong mealshake. 



Nak Order? 
Klik kuat-kuat:


 Saya Nak Order Mealshakes Shaklee

Hubungi kami sekarang!

I'm Your Shaklee Independent Distributor
Pengedar Sah Shaklee Changlun-Jitra (Kubang Pasu)

sha 012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com


COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

-Disclaimer-
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...