SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Tuesday 30 September 2014

Pengedar Shaklee Malaysia

Senarai Pengedar Sah Shaklee Anda

Saya merupakan pengedar shaklee kubang pasu yang merangkumi kawasan Changlun, Sintok, dan Jitra. Selain itu, saya juga melakukan penghantaran sehingga ke Alor Setar dan Sungai Petani pada hujung minggu. Jika anda ingin dapatkan produk shaklee secara terus daripada saya ataupun anda ingin mendaftar sebagai ahli shaklee, hubungi saya di talian 012-9362692.

Selain menghubungi saya bagi kawasan Changlun dan Jitra, Kedah, anda juga boleh menghubungi salah seorang daripada team kami yang berdekatan anda. 

Berikut adalah senarai pengedar-pengedar sah shaklee berdekatan anda. Hubungi mereka untuk tempahan produk shaklee dan juga khidmat nasihat berkaitan kesesuaian produk dengan anda.

Terengganu:

Nama: siti rosnah
Kawasan cod : manir,kuala telemong,kuala berang,kuala terengganu
No.fon :0139156881
Emel : dikna_manja@yahoo.com
Blog : imanvitahouse.blogspot.com

Pahang

Nama: Julianah Jouhari
Kawasan cod : Felda Chemomoi, simpang pelangi bentong, triang
No.fon : 010-9894845
Emel : jueliya_85@yahoo.com

Selangor:

Nama: nura adila
Kawasan cod: kuala selangor, tanjung karang
No.fon :0194473176
Emel: nuraaril@yahoo.com

Kedah:

Nama: nur raihan
Kwsn cod:baling.kroh
No fon.0125813725
Emel:raihan_raiha@yahoo.com


Wakil Pengedar Seluruh Malaysia Diperlukan!

DAFTAR MENJADI AHLI SHAKLEE HARI INI

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook ”



Hubungi kami sekarang!

I'm Your Shaklee Independent Distributor
sha 
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...