SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Thursday 3 August 2017

Hilangkan Sakit Urat Yang Berkesan Tanpa Kesan Sampingan

Sakit urat atau sakit saraf ni bukan hanya terjadi kepada warga emas sahaja. Penyakit urat saraf ni tak kenal usia dan jantina. Lelaki dan wanita boleh kena sakit urat dan ianya berbagai jenis.

Antara cadangan vitamin yang boleh diamalkan untuk mengatasi masalah sakit urat ini adalah dengan mengambil Minyak ikan (omega guard), kalsium (ostematrix) dan vitamin b complex.

Omega Guard

Pengambilan asid lemak Omega-3 sangat diperlukan untul membantu melindungi saraf daripada tercedera. Menurut Kajian dalam Journal of Neuroscience, Omega-3 dikatakan memainkan peranan yang penting dalam mempercepatkan pemulihan kecederaan saraf.


Minyak ikan juga dikatakan mampu mengawal kolesterol daripada tersumbat di dalam saluran darah.

Bcomplex



Mengawal Stress dan melancarkan peredaran darah dengan mengawal darah tersumbat di dalam urat saraf yang menjadi punca kepada sakit tersebut.

Ostematrix


Ostematrix Shaklee membekalkan nutrien harian, termasuk kalsium yang penting dalam pembentukan dan pertumbuhan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral iaitu zink, kuprum dan mangan untuk mengekalkan kelancaran fungsi tubuh.

Magnesium berperanan untuk mengurangkan ketegangan pada sistem saraf dan gangguan sistem transmisi saraf. Magnesium juga mengelakkan daripada kekejangan otot pada tubuh badan kita.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...