SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday 25 September 2013

Pengedar Sah Shaklee Kedah dan Perlis

Salam sayang semua :)

Anda sedang mencari pengedar sah shaklee di kawasan utara, terutama bagi negeri Kedah dan Perlis?

Mari sini...dengar sini...lihat dan baca disini... Saya ingin menghebahkan dan war-warkan pada semua yang sedang mencari pengedar sah shaklee bagi negeri kedah dan perlis, anda boleh hubungi saya terus bagi mendapatkan product yang anda inginkan...tak perlu pos-pos...hanya contact saya dan nyatakan product yang anda nak kemudian set masa dan tempat nak pick-up..cepat dan mudah kan! :)

Area yang saya cover:

KEDAH :
♥Sintok
♥Changlun
♥Bukit Kayu Hitam
♥Jitra dan
♥Alor Star.

PERLIS :
♥Arau
♥Pauh

Jom hubungi saya hari ini juga dan dapatkan product shaklee yang semestinya wajib dimiliki setiap orang. Saya membantu anda untuk anda lebih sihat..

Macam mana nak hubungi saya?
Anda boleh sms/ whatsapp 012-9362692 (sha) atau email irsyahealthyhouse@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...