SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Thursday 3 October 2013

Oktober yang gojess!

Salam sayang semua, adik kakak yang manis cantik chomel loteh tu :)

Pejam celik pejam celik kita dah masuk bulan OKTOBER kan. Bulan ni penuh dengan kasih sayang bagi saya sebab bulan ni bulan birthday parents saya dan saya pon hampir setahun bergelar pengedar sah shaklee. Anak pula dah nak masuk 10 bulan. Cepat sungguh masa berlalu.

Disebabkan bulan kasih sayang untuk saya, so saya nak umum bulan ni kita ada promosi collagen powder shaklee yang super power!!! Harga? Confirm saya bagi harga kasih sayang.. tak percaya mai sms@whatsapp 012-9362692 sekarang ^_^

Beli 1 dapat 1
Beli 2 dapat 2
Beli 3 dapat 3
Beli 6 dapat 7, dapat free membership lagi!

Untung tak...*wink wink
So apa tunggu lagi..jom pakat share adik bradik, kawan2 ofis atau sedara mara.. Harga kasih sayang bulan ni je tau. Oktober 2013. Bulan lain tak dapat harga jatuh menjunam terduduk ni..hehe ;)

Nak order?
Mai sini sms@whatsapp 012.9362692
Email pon boleh, irsyahealthyhouse@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...