SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Tuesday 17 December 2013

Set Kesuburan Shaklee Bantu Hamil

Assalammualaikum dan Salam Sayang untuk anda semua ;)

Ramai yang bertanya pada saya, shaklee ni takde ke set untuk yang nak hamil or dalam erti kata lainnya, SET KESUBURAN. Al-maklumlah, bila dah berumahtangga ni soal anak mesti dibangkitkan oleh orang-orang sekeliling kita kan, tak kisahlah walaupun baru berkahwin ke atau dah berbulan-bulan atau bertahun-tahun. Awal-awal perkahwinan bila orang ajukan soalan berkaitan anak, pastinya kita anggap sebagai gurauan nakal...tapi bila dah bertahun asyik bertanya soalan yang sama, pastinya sedikit sebanyak membuatkan kita juga berasa susah hati. Jika anda sudah lama berkahwin dan masih belum menunjukkan tanda-tanda hamil, eloklah berjumpa pakar dulu untuk mengenalpasti masalah-masalah kesihatan, jika ada. :)

Dan jika anda ingin berusaha dan berikhtiar untuk hamil, saya sarankan anda untuk mencuba SET KESUBURAN SHAKLEE. Salah satu punca ketidaksuburan seseorang itu, adalah juga disebabkan kekurangan nutrien yang diperlukan dalam badan dan sistem reproduksif untuk membantu proses persenyawaan!


Set Kesuburan Shaklee untuk suami mengandungi Vita-lea, B-Complex, Vita-C,Vitamin E dan Zink

Set Kesuburan Shaklee untuk isteri mengandungi Vita-lea, B-Complex, Vita-C, Alfalfa dan GLA Complex

Apa fungsi setiap vitamin ni dalam kesuburan?

Multivitamin dan Multimineral (Vita Lea) membekalkan kesemua nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Pendekatan ia memenuhi ruang-ruang kosong dalam tubuh kita di mana mungkin kita tak cukup vitamin/mineral dari diet kita. Jadi bila badan dah cukup nutrien, pasti ia dapat berfungsi dengan lebih cekap.

Vitamin B Complex penting terutama untuk mereka yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida.

Vita C pula untuk pembinaan dan pemulihan sel. Serta menguatkan system imun badan.

Alfalfa untuk wanita membantu dalam hal-hal organ kewanitaan dan menyelesaikan masalah seperti keputihan dan sebagainya. Alfalfa juga bertindak sebagai ‘kacip fatimah’ tau…eheehe

Vitamin/produk yang memainkan peranan dalam kesuburan ini adalah GLA Complex untuk wanita dan Zinc Complex untuk suami. Bagaimana kedua-dua ini berfungsi?


GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antaa kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari. Zinc pula membantu menguatkan sperma.



Dengan gabungan nutrien diatas ini, memberikan anda lebih sinar untuk menimang cahayamata. In shaa allah. Yang penting jangan putus asa, teruskan berusaha dan berdoa pada-Nya!

Testimoni pelanggan saya yang sudah hamil setelah mencubanya. Jom baca.



set kesuburan shaklee


Syukur alhamdulillah :)

Lagi testimoni berjaya hamil dengan set kesuburan shaklee!

Anda pula bagaimana? Ingin berikhtiar seperti mereka? jom hubungi saya dan dapatkan FREE CONSULTATION mengenai Set Kesuburan Shaklee ini sekarang!!!

contact me:
sms|whatsapp : 012-9362692
email : irsyahealthyhouse@gmail.com
FB Page : Irsya Healthy House

note : setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda layak untuk mendapat consultation berterusan, cara pengambilan supplemen yang betul dan dapatkan tips-tips ekslusif secara percuma.

1 comment:

  1. blogwalking di sini .. jemput follow blog saya http://umimuiz.blogspot.com/ tq

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...