SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday 11 January 2017

Bagaimana Vivix Bantu Pesakit Kencing Manis

Bagaimana Vivix membantu mengawal kencing manis?
.
.
💖Ramuan Vivix yang terdiri daripada campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit diabetes dengan:
.
.
💝Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”) – Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak.
.
Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.
.
.
💝Mengawal kepekatan gula dalam darah – Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat.
.
Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.
.
.
💝Mengelakkan kerosakan mata, menggalakkan penyembuhan luka dengan segera – Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.
.
.
💝Mencegah pembentukan protein AGE – Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis.
.
 Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan pembentukan protein AGE ini
.
.
Beli 2 botol Vivix layak dapat :
✔ free membership
✔ cash bonus
.
.
Whatsapp 012-9362692 untuk dapatkan vivix anda sekarang.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...