SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Friday 19 October 2012

MealShakes Utk Sikecil Anda :)

Meal Shakes Shaklee adalah susu lembu TANPA LAKTOSA.. khasiatnya sama macam susu lembu yang asal, cuma ia tidak mengandungi laktosa. Maka ianya sesuai untuk diambil oleh semua bayi dan kanak-kanak, dan semua peringkat umur.


Sesetengah kana-kanak yang mengalami alahan pada susu lembu adalah kerana kandungan laktosa didalamnya. Tidak semua badan boleh mencerna laktosa dengan baik.




Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.


Siapa yang sesuai ambil Meal Shakes ini? Meal Shakes ni sesuai diminum oleh sesiapa pun, dari kanak-kanak yang berumur 1 tahun dan ke atas. Sangat sesuai juga untuk diambil oleh ibu mengandung yang mengalami alahan yang teruk (tak lalu makan), ibu yang menyusu, sesiapa yang nak kulit cantik dan warga emas. 



Antara kebaikan Meal Shakes ini adalah untuk mengatasi masalah anak kurang selera makan atau anak yang terlalu memilih makanan, atasi masalah kanak-kanak yang mengalami sembelit, ekzema dan mencegah kanak-kanak yang selalu sakit seperti demam dan selsema. Malah Meal Shakes ini juga mampu mengurangkan simptom asma di kalangan kanak-kanak.

Dapatkan Meal Shakes untuk simanja anda :)

.
.
.
HUBUNGI SAYA
.
.
.
.
.
.




Nak Order? Klik kuat-kuat:


 Saya Nak Order Mealshakes Shaklee

Hubungi kami sekarang!

I'm Your Shaklee Independent Distributor
Pengedar Sah Shaklee Changlun-Jitra (Kubang Pasu)

sha 012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com


COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

-Disclaimer-
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...