SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Sunday 2 December 2012

DECEMBER PROMO: Collagen Powder

Selamat Pagi Malaysia :)

Salam
Pagi Ahad buat semua... Apa perancangan anda di hari minggu macam ni? Saya sudah semestinya berehat bersama tersayang la...tapi masih setia melayan pelbagai soalan dan tempahan dari customer...So jangan risau sebab hari Ahad pun kedai Irsya Healthy House ni tetap dibuka yer..jadi anda bolehlah menghubungi saya melalui fanpage ataupun sms je saya..mudah kan..
Ni bagi tau sket kat hampa semua... Untuk Bulan December, Shaklee buat promosi Collagen Powder la...hihi :)
 
APA??? 
Promosi Collagen Powder...???
 
Wow...bulan ni promo Collagen la...beli 6 kotak dan PERCUMA 1 lagi kotak??? Sungguh berbaloi kan... Jadi kepada peminat peminat KOLAGEN, jangan lupa dapatkan 7 kotak COLLAGEN POWDER SHAKLEE hanya pada harga 6 kotak sekarang! Sungguh berbaloi dan menjimatkan... Dapatkan stok anda sekarang juga :)


 
 Fakta :
  • Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen
  • Kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. 
  • Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Cara makan:
Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja. So campur je dlm ape2 minuman anda..nak telan mcm tu pun bole...
 
 
Untuk sebarang pertanyaan atau ingin membuat pesanan, anda boleh:
1. LIKE fanpage IRSYA HEALTHY HOUSE
2. Email ke melurbunga@rocketmail.com
3. SMS di talian 012-9362692
 
Dapatkan konsultansi PERCUMA apabila anda membeli produk shaklee daripada saya :)  
 
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::
 
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...