SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Friday 23 December 2016

Cara Beli Vivix Harga Murah Disini

Hasrat hati nak mencuba vivix, maklumlah banyak sangat kebaikan yang agen shaklee selalu perkatakan. Rasa teringin tu pasti ada, tapi berapa pulak harga vivix ni...

Dah 'pm' agen shaklee tanya vivix, terkedu pulak dengar harga.

Sebenarnya, situasi ini kerap juga berlaku pada agen shaklee macam saya ni. Tapi ada juga yang memerlukan vivix tak kisah pon berapa harganya mereka sanggup laburkan untuk kesihatan diri atau buat insan tersayang.

Buat makluman semua pembaca, harga runcit sebotol vivix shaklee adalah rm475. Tapi sebenarnya anda boleh dapat harga vivix lebih murah.

Kaedah  pertama untuk dapatkan vivix pada harga lebih jimat ialah, dengan mendaftar sebagai ahli shaklee. Yuran pendaftaran ahli hanyalah rm69 dan anda berpeluang menikmati pelbagai faedah dan kebaikan apabila mendaftar ahli, antaranya boleh beli vivix pada harga murah iaitu harga ahlilah. Hehe.

Kaedah kedua nak beli vivix harga murah ialah, beli dua botol vivix. Cara kedua ni nampak macam lebih dasyat tapi sebenarnya cara ini lebih menguntungkan, nak tahu kenapa? Sebab bila anda beli dua botol, anda akan dapat keahlian shaklee secara percuma! Disini anda dah jimat rm69.

Bila dah dapat keahlian percuma tu automatiknya akan dapat beli vivix harga ahli la. Jeng jengg jenggg... Kemudian, anda akan dapat cash bonus pulak apabila membeli vivix ni tau. Lebih kurang dalam rm36. Jadi sebenarnya jika dikira anda dah untung dan jimat sebanyak rm108.

Dah tau cara jimat kan...

Sekarang jom order vivix dari sha salleh, whatsapp 012.936.2692

Ready stok, cod vivix dan vitamin shaklee  untuk kawasan sintok, changlun, jitra dan alor setar. pos seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...