SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday 14 December 2016

Harga Vivix Shaklee


Jika entry terdahulu, saya banyak berkongsi tentang kebaikan vivix dan pelbagai testimoni dan kisah-kisah pesakit kronik yang semakin pulih selepas ikhtiar dengan mengamalkan vivix. Antaranya kisah pesakit darah tinggi, kanser, dan gout. Sebenarnya banyak lagi.

Dihati tu pastinya terdetik perasaan nak mencuba kan, tertanya-tanya harga retail vivix, harga vivix murah atau harga vivix ahli?

Harga vivix ahli pastinya hanya ekslusif hanya untuk ahli yang berdaftar sahaja ya. 

Harga bagi sebotol vivix shaklee adalah rm475, dan percuma penghantaran! Bagitau je anda duduk dimana, zupp zapp penghantaran terus sampai ke depan pintu rumah. Hanya sah untuk dalam Malaysia sahaja ya. Hihi.

Sebotol vivix ni mengandungi 150ml cecair. Biasanya boleh tahan dalam sebulan, tapi jika kes-kes yang lebih berat dan kronik, disarankan 2 botol untuk sebulan.

Mahalnya harga vivix shaklee!

Ya, saya sendiri akui agak mahal berbanding produk shaklee yang lain. Tapi pastilah ada sebab kenap ianya ekslusif dan mahal. Yang pertama, sudah tentu kerana kandungannya yang kaya dengan resveratrol, antioksidan paling berkuasa. Keduanya, ia adalah produk yang berpaten. Eksulif hanya di shaklee sahaja, tiada company lain yang boleh keluarkan produk yang serupa.

Lagipon jika dibandingkan harga sebotol vivix dengan sebuah kesihatan tiada tandingannya. Bila sihat, duit takde kita masih boleh ikhtiar. Tapi bila Allah uji sakit, apa pun tak boleh buat. Kadang perlu harap pada orang lain untuk membantu.

Nak vivix harga murah?

Rahsianya, kena tunggu bila shaklee buat promosi la. Tapi bila tu tak tahu. Tapi kalau dah sakit dan benar-benar memerlukan, takkan nak tunggu pula kan. Beli je sekarang, mari saya ajar macam mana nak dapatkan vivix dengan harga jimat dan berpeluang untuk dapat cash bonus lagi.

Jom whatsapp saya, 012-9362692 😍

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...