SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Tuesday 8 July 2014

Tanda Disebalik Posisi Jerawat Anda

Masalah jerawat bukan hanya menyerang wanita sahaja tetapi kaum lelaki juga turut tidak terkecuali untuk menghadapi masalah ini. Tahukah anda yang sebenarnya, posisi jerawat adalah petunjuk kepada kesihatan seseorang itu.


Posisi Jerawat dan maksud disebaliknya :

Jerawat di DAHI
Haba badan yang melampau serta peredaran darah yang tidak baik menjadi punca kepada naiknya jerawat dekat dahi kita. Untuk menghindarinya, pastikan anda dapat tidur yang cukup, jadikan amalan tidur dan bangun awal sebagai rutin wajib dan sila pastikan anda minum air masak banyak.

Jerawat di PIPI
Jika tumbuh di sebelah pipi kanan, berkemungkinan fungsi paru-paru tidak normal. Manakala jika tumbuh di pipi kiri, fungsi hati mungkin kurang lancar seperti dilanda masalah rembesan, menyahtoksin dan penghasilan darah.

Jerawat di DAGU
Kalau jerawat tumbuh di dagu pula, berkemungkinan fungsi buah pinggang telah terjejas atau sistem endokrin (rembesan dalaman) lemah. Untuk kaum wanita yang mudah mendapat jerawat di sekitar dagu mungkin berpunca daripada haid yang tidak teratur dan sistem peranakan yang bermasalah.

Jerawat di HIDUNG
Jika tumbuh di batang hidung, bermaksud tulang belakang kita mungkin bermasalah dan jika ianya di hujung hidung mungkin disebabkan haba perut melampau dan sistem penghadaman yang tidak normal. Manakala jika di salah saltu hujung hidung, boleh dikaitkan dengan ovari atau sistem reproduksi yang mempunyai masalah.

Jerawat di BADAN
Bagi jerawat yang tumbuh di belakang atau depan badan ianya memberi petanda kemungkinan sistem perkumuhan bermasalah seperti terkena sembelit. Pastikan anda mengamalkan pemakanan yang sihat dan detoks badan agar toksin tersingkir dengan lebih baik.

*Artikel ini dikongsi hanya sebagai rujukan sahaja, untuk mendapatkan maklumat lebih jelas mengenai tahap kesihatan anda haruslah mendapatkan rawatan dan nasihat doktor.

Adakah punca jerawat tumbuh di wajah anda di sebabkan oleh masalah genetik, kesihatan atau pun berpunca daripada salah penggunaan produk?

Apa pun jua punca masalah tersebut. Segeralah dapatkan penyelesaiannya, jangan biarkan ia semakin teruk dan lebih parah lagi. Anda harus mengamalkan permakanan yang betul dan elakkan makanan yang terlalu berlemak dan berminyak. Selain itu, dengan mengamalkan Vitamin C Sustained Release dan Vitamin E with Selenium dari shaklee ini juga mampu mengatasi masalah jerawat anda dan membuatkan kulit anda lebih sihat dan berseri secara semulajadi.


Harga bagi Set Cantik Di Hari Bahagia ini :
Vitamin C, RM92.50
Vitamin E, RM149

Jom kita lihat testimoni set cantik kami ini. 
Apa kata mereka yang telah mencubanya.


Anda juga berminat nak cuba?

Cara order shaklee online guna eSell

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi saya :)
SHA 
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com

COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

-Disclaimer-
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...