SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday 1 April 2015

Milkbooster Bantu Ibu Menyusu Anak sehingga Usia 2 Tahun


Susu ibu adalah makanan yang terbaik sekali bagi pembesaran bayi semenjak ianya dilahirkan. Terdapat banyak kajian membuktikan kelebihan susu ibu berbanding susu formula, walaupun kajian demi kajian dilakukan untuk menandingi khasiat dengan susu ibu sendiri, tapi susu sintetik ini tidak dapat menandingi kehebatan dan manfaat yang terdapat dalam susu ibu.


Ramai ibu masa kini yang mempunyai keinginan untuk menyusukan anak mereka sendiri. Namun bukan semua ibu-ibu dikurniakan susu badan yang melimpah ruah. Ada yang terpaksa menunggu berhari-hari setelah melahirkan bayi dan ada juga  sejurus selepas melahirkan terus keluar 'titisan emas'. Malah terdapat segelintir ibu, sejak di akhir kehamilan sudah mengeluarkan susu badan secara sedikit-sedikit.

Apa pun, pastinya setiap ibu mempunyai pengalaman yang berbeza. Begitu juga tentang keperluan mengambil milkbooster ini, ada ibu yang sangat memerlukan dan sebaliknya. Asalkan ianya tidak meminggirkan konsep penyusuan yang paling penting iaitu supply and demand

Selain mencuba senarai makanan banyakkan susu ibu secara tradisional, tiada salahnya jika ibu ingin menambah susu badan dengan mengambil milbooster shaklee ini, disamping mencergaskan dan memberi nilai tambah kepada kesihatan si ibu.

Set Menyusu Shaklee

Terdapat beberapa jenis set penyusuan shaklee, bermula dari set asas sehinggalah ke set lengkap penyusuan dan set penyusuan premium. Setiap set ini mempunyai bajet yang berbeza, jadi ibu-ibu yang ingin mencuba tak perlu risau okay ;)


Milk-booster Basic


vitamin tambah susu dan banyakkan susu
Set Menyusu Basic
Penggunaan sehingga 3 bulan
RM214



Milk-booster Full

set tambah susu shaklee
Set Menyusu Lengkap
Penggunaan sehingga 6 bulan
RM510


                                                       Milk-booster Premium

set tambah susu milk booster shaklee
Set Menyusu Premium
Penggunaan sehingga 6 bulan
RM646



Khasiat Set Menyusu Shaklee
ESP: ia adalah sejenis protein. Protein penting semasa hamil dan selepas kelahiran. Fungsinya adalah untuk menyokong pertumbuhan dan perkembangan bayi. Selepas bersalin diperlukan untuk penghasilan susu ibu dan memberi khasiat yang diperlukan untuk bayi membesar dengan sihat. Ibu menyusu perlukan 70gm protein sehari untuk membantu mereka dalam proses penyusuan yang sihat. ESP membekalkan protein yang mencukupi untuk diet harian ibu.

ALFALFA: dikenali sebagai raja tumbuhan. Kandungan kaya dengan fiber membantu penghadaman dan mengelakkan sembelit. Dikenali sebagai tumbuhan yang berupaya berfungsi sebagai milk booster kepada susu badan. Digunakan secara tradisional untuk menambahkan susu ibu.

BCOMPLEX: kandungan kesemua vitamin b penting dalamnya membuatkan b complex sangat istimewa. Bantu melancarkan darah, dan juga memberi kesan penenang pada ibu untuk mengelakkan MEROYAN.

VITAMIN C: membantu penyerapan zat besi yang diperlukan oleh tubuh untuk menghasilkan hemoglobin untuk kelancaran peredaran darah. Penting untuk penghasilan kolagen untuk perkembangan otot dan tulang rawan bayi.

VITALEA: sangat penting sebagai salah satu komponen penting zat besi untuk membawa oksigen ke seluruh badan. Kekurangan zat besi akan menyebabkan anemia iaitu kekurangan zat besi yang kronik. Lebih 340 ujian kualiti telah dilakukan ke atas vitalea.

OSTEMATRIX: kandungan kalsium, magnesium dan vitamin D melengkapkan lagi ostematrix. Ibu memerlukan 1000mg kalsium sehari. Ia diperlukan untuk pengecutan otot yang sihat. Susu ibu terdiri daripada 40% kalsium, maka jangan ambil mudah tentang kalsium ye.

OMEGA GUARD: kandungan DHA dan EPA dalamnya membuatkan omega sangat istimewa. DHA sangat diperlukan untuk otak yang cerdik, disalurkan melalui susu ibu supaya bayi anda mendapat khasiat yang sebaiknya. Wanita menyusu memerlukan 300mg DHA sehari.


Testimoni Set Menyusu Shaklee

"ESP, vitalea 2 biji, bcomplex, vitamin c, oste. Sangat amat membantu. Sometimes add up vivix, performance drinks. Working at home with 4 kids yang paling tua 6 tahun dan paling kecil 3 month fully bf dan tandem nursing with 2y. Jaga sendiri semua without helper dan husband jauh 2-3 bulan sekali baru balik. Really need bundle of energy everyday 24 hour. Those supplement really helps." - Pn.Fadhillah

cara tambah susu dengan milk booster


"Saya ambil esp+oste+vitalea+alfalfa+vitc+bcom..complete set untuk breastfeed dan energy..full time breastfeed+working mom+part time student. Baby dah umur 2 tahun lebih masih menyusu..no formula milk..you can do it mom!!" - Pn.Izzaty

"Saya ambil vitalea, vitamin c, alfalfa dan esp untuk tenaga dan bantu penyusuan..alhamdulillah.." Pn. Radin
set tambah susu banyakkan susu badan



"ESP, alfalfa, oste. Memang memberi tenaga tanpa lenguh sana sini. Saya fully bf baby, suri rumah kepada dua orang anak kecil, dan bisnes online 24 jam." -Pn.Bai zura

"Kalau saya, takde vitalea terasa badan kurang cergas sepanjang bf. So bagi saya perlu amik ESP untuk support tenaga waktu pagi, vitalea untuk kecergasan sepanjang hari, dan ostematrix untuk tidur berkualiti dan bangun pagi dengan badan yang lebih segar."
~ working mom, 3 children (including 8 month fully bf dan 3y tandem nursing at night~ Pn.Fashrina 
testimoni set tambah susu shaklee




"Dan ibu-ibu hendaklah menyusukan anak-anak mereka selama dua tahun genap, iaitu bagi mereka yang hendak menyempurnakan penyusuan itu" - surah Al-Baqarah, ayat 233.




Jika puan-puan berminat untuk mencuba, boleh hubungi saya untuk konsultansi produk dan tempahan. Dapatkan juga e-book berkaitan penyusuan susu ibu secara PERCUMA, khas untuk pelanggan saya sahaja. 

SHA 
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com



COD Area: 





*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak


Nikmati DISKAUN sehingga 20% sekarang !
Daftarlah sebagai ahli shaklee.


---------------------------------------------------------------------------------------------------


-Disclaimer-

These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...