SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday 8 April 2015

Pilihan Wanita yang Mahukan Anak, Ikhtiar Hamil GLA Complex




BILA ditanya soal anak, pastinya kita paling banyak makan hati. Lebih lagi jika usia perkahwinan itu sudah menginjak beberapa tahun. Ada yang mengatakan diri kita kurang suburlah, tidak sihat dan sebagainya. Bertambah sedih dan pilu hati bila keluarga mertua paksa suami kahwin lain semata-mata untuk berikan mereka zuriat! Luluh hati ini.

Janganlah bersedih temanku sekalian, mungkin Allah sedang menguji ketabahan dan kekuatan dirimu. Sesungguhnya Allah mengetahui apa yang terbaik buat dirimu. Tapi dalam bersedih, jangan lupa berikhtiar. Bukan semata-mata mengharap bulan jatuh ke riba, bak kata pepatah. 




Saya ingin berkongsi dan membantu anda semua yang sedang berusaha untuk mendapatkan cahayamata dengan produk set kesuburan shaklee. Terdapat banyak faktor yang mengganggu tahap kesuburan lelaki dan wanita. Sebab itu, saya menyarankan untuk anda suami isteri dengan set subur shaklee ini dan salah satu yang terpenting dalam set kesuburan adalah Gla Complex shaklee.

Fungsi Gla Complex ini yang sangat membantu wanita dalam menstabilkan hormon mereka. Terutamanya yang mempunyai masalah haid tidak teratur, hormon tidak stabil dan sebagainya. Iyalah jika period tunggang langgang, macam mana kita nak tahu hari subur dan merancang untuk hamil. Maka amat pentinglah dalam menstabilkan terlebih dahulu kitaran haid anda, dengan cara makan Gla Complex yang tepat.


Selain itu, Gla Complex Shaklee ini juga membantu wanita dalam menghasilkan cecair serviks yang berkualiti. Saya pasti jika anda join group TTC di facebook pasti ada berkongsi info berkenaan kepentingan mukus serviks ini. Dengan penghasilan cecair serviks yang berkualiti ini memudahkan sperma untuk persenyawaan dan bertahan lebih lama sedikit.

Kebanyakan customer saya yang mengambil Gla Complex shaklee ini memberitahu kitaran haid kembali teratur, senggugut kronik sudah tiada lagi dan paling menggembirakan apabila ada yang memberitahu telah berjaya hamil setelah bertahun-tahun menunggu zuriat. Semoga zuriat yang dinanti-nantikan ini menjadi anak yang soleh dan solehah, menjadi saham di akhirat kelak.

Bukan sekadar omong kosong, saya kongsikan cerita-cerita mereka yang telah berjaya hamil dengan Gla Complex shaklee. Ini adalah antara mereka yang berjaya hamil setelah konsisten dan amalkan tips yang diberi, anda juga boleh melihat lebih banyak testimoni berjaya hamil dengan set subur shaklee.


hamil denagn GLA Complex


Testimoni Hamil


gla shaklee bantu hamil


hamil dengan gla complex



JK Niaga Beli Sekarang {focus_keyword} Atasi Masalah Rambut - Dengan Rangkaian Prosante Shaklee JK Niaga Beli Sekarang


Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan berserta konsultansi, Hubungi saya :)


SHA 
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com


COD Area: 





*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak


Nikmati DISKAUN sehingga 20% sekarang !
Daftarlah sebagai ahli shaklee.



-------------------------------------------------------------------------------------------------


-Disclaimer-

These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...