SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday 5 June 2013

Atasi masalah jerawat anda!

Salam Sayang Semua :)

Adakah anda mengalami masalah jerawat yang kronik atau kadang- kadang OK kadang KO? Apakah cara yang anda selalu lakukan bagi mengatasi masalah tersebut? Hari ini, saya nak share sedikit tips menghilangkan jerawat dan tips tentang penjagaan muka bermula dari dalam :)


Tetapi, sebelum tu mehh saya kupas serba sedikit tentang masalah jerawat nih. Apakah faktor yang mempengaruhi jerawat tumbuh?

PERTAMA, adalah disebabkan oleh faktor hormon. Kebiasaannya selalu terjadi kepada golongan remaja yang sedang menuju ke zaman kedewasaan.

KEDUA, adalah disebabkan oleh faktor cuaca dan persekitaran. Kulit yang terlalu terdedah kepada matahari akan menyebabkan kulit menjadi lebih berminyak dan seterusnya menyebabkan jerawat mudah terjadi. Persekitaran yang kurang bersih juga memudahkan bakteria hinggap dimuka. Pastikan anda membasuh tangan terlebih dahulu sebelum menyentuh kulit muka.

KETIGA, adalah disebabkan oleh faktor kosmetik. Lambakan kosmetik dipasaran sekarang menyebabkan orang ramai terutamanya anak muda memilih untuk sentiasa mencuba tambahan pula harganya jauh lebih murah tanpa mengira kandungan kosmetik tersebut. Mengapa faktor kosmetik boleh menyebabkan jerawat? Ini adalah disebabkan oleh penggunaan bahan berasaskan kimia dalam penghasilan sesuatu produk itu..contohnya krim pemutih, pencuci dan lain-lain. Kesan daripada itu, kulit menjadi nipis dan apabila terdedah kepada sinar UV berlebihan, memudahkan kulit dihinggapi bakteria. Malah, kadang kala ia meninggalkan kesan seperti tompok-tompok hitam atau jeragat dimuka!

Selain itu, ada juga yang menghidap jerawat disebabkan masalah alahan seperti resdung dan disebabkan oleh masalah liver dan toksin yang sudah terkumpul didalam badan.

Untuk mengatasi masalah jerawat bukanlah sesuatu perkara yang mustahil. Saya syorkan kepada anda yang mempunyai masalah jerawat dan ingin mengatasinya cubalah rawatan secara dalaman pula. Mungkin anda telah mencuba pelbagai cara dan produk termahal yang ada di pasaran dan tidak menampakkan hasil. NANTI DULU. JANGAN GIVE UP. Cubalah rawatan dengan supplemen membantu anda mengatasi masalah dari dalam. In shaa Allah, mampu memulihkan kesihatan anda sekaligus memberikan kulit yang anda idamkan.

KLIK LINK INI :
|

|

p/s ~> TAK LAMA LAGI NAK PUASA, PASTU NAK RAYA..JOM SAMA-SAMA SIHATKAN DAN CANTIK KAN KULIT WAJAH, BEBASKAN DIRI DARIPADA JERAWAT YANG ADA SELAMA INI! TAMPIL BERSERI DI PAGI SYAWAL :)

PM ME FOR BEST PRICE.

Untuk sebarang pertanyaan atau ingin membuat pesanan, anda boleh:
1. LIKE fanpage IRSYA HEALTHY HOUSE
2. Email ke melurbunga@rocketmail.com
3. SMS di talian 012-9362692
 Dapatkan konsultansi PERCUMA apabila anda membeli produk shaklee daripada saya :) 






:: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...