SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Tuesday 11 June 2013

Asraf Muslim Mengakui Telah...

Menggunakan supplemen kesihatan daripada SHAKLEE ^_^

Mesti anda semua tertanya-tanya kan, apakah gosip yang saya nak share tu :) Hah, kan saya dah cakap saya share gosip-gosip yang baik aje..hehe.

Nampaknya semakin hari semakin ramai golongan selebriti tanah air kita, menggunakan dan mengamalkan supplemen shaklee ini. Saya difahamkan ada juga personaliti tersohor juga mengamalkan produk shaklee ini tetapi tidak bercakap mengenai secara terbuka..hehe..mungkin takut sesetengah brand tak jalan kot (opsss..laser pulak). Dan antaranya selebriti yang telah mengamalkan shaklee ini ialah Ayu Raudah, Rita Rudaini dan kini Asraf Muslim pula.

Jika rahsia kecantikan Ayu Raudah dengan mengamalkan sirap merah daripada shaklee.
Rita Rudaini dengan kisah Meal Shake nya dan,
Asraf Muslim pula kisahnya dengan apa ya...?

Dalam videonya, Asraf Muslim yang ditemubual oleh Bapa Group Besar kami memberitahu bahawa beliau mengamalkan set asas shaklee iaitu Vitalea dan B-Complex. Beliau telah consume Vitalea dan B-Complex selama beberapa bulan dan hasilnya... Nak tahu?

Klik link ini untuk melihat ~> http://youtu.be/Fb6hLg7VG-Y



Sedikit kupasan daripada video tersebut:
Beliau mengamalkan Vitalea dan B-Complex. Beliau mengambil Vitalea sebiji sebelum tidur. keesokkan hari, apabila bangun pagi badan rasa segar dan takde rasa penat dan badan pun tak rasa letih. Manakala, komen beliau untuk B-Complex melancarkan perjalanan darahnya! Wahh patutlah muka berseri-seri..ehemm ehem..

Asraf Muslim yang personaliti terkenal pon dah join Shaklee...anda bila lagi? Jom jadi sebahagian daripada team kami. 100% online coching. tak perlu tinggalkan anak-anak dan pasangan. Pilihan di tangan anda. Hendak atau tak nak? Pilihlah..bersama saya merubah kehidupan anda sekarang menjadi lebih baik.



Berminat nak mencuba supplemen/ vitamin shaklee? Hubungi saya untuk konsultansi percuma. Caranya SMS: 012-9362692 atau 
PM fanpage: IRSYA HEALTHY HOUSE


PM ME FOR BEST PRICE :)






:: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::


2 comments:

  1. laaa...ingatkan dia ngaku nak khawin satu lagi..hurmm

    ReplyDelete
  2. ha2.. teman pun ingat ashraf ngaku kawen lg.. =P

    follower ke 57

    done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...