SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Tuesday 11 June 2013

CoQHealth Plus- New Product!


Salam Sayang Semua ^_^

Baru-baru ini telah berlangsung Shaklee National Conference yang berlangsung di Sunway Resort & Spa Hotel, Subang Jaya dan pihak Shaklee Malaysia telah melancarkan produk baru.

SHAKLEE MALAYSIA LANCARKAN PRODUK BARU

Tahukah Anda?
Penyakit kardiovaskular merupakan pembunuh nombor 1 di kalangan rakyat Malaysia dan dua setengah kali ganda lebih tinggi berbanding kematian berpunca daripada kanser."- Pertubuhan Kebangsaan Jantung Malaysia.

Oleh itu, Shaklee telah melakukan banyak kajian dan mengeluarkan satu produk yang mampu memberi pelindungan yang lebih baik kepada jantung anda. Shaklee Malaysia telah melancarkan secara rasmi satu lagi rangkaian produk kesihatan, kali ini memfokuskan kepada masalah kardiovaskular yang menjadi pembunuh No. 1 di Malaysia. Produk tersebut ialah:

CoQHealth Plus


CoQHealth Plus mengandungi kesemua propretari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik. CoQ10 telah ditunjukkan dapat:
  • menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
  • menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
  • meningkatkan peredaran darah
  • membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah.


Dos Pengambilan:
  • Sebiji Kapsul sehari selepas makan

sumber: shaklee nutrisi

Memang sesuai sangat, pihak shaklee launch CoQHealth Plus ni, ye lah tak lama lagi nak hari bapa kan..Bolehlah anda..anda..dan anda bagi hadiah sebotol dekat ayah masing-masing yer. 

Bagi yang ade sakit jantung memang sangat digalakkan lah ambil atau yang takde masalah jantung pon boleh jugak consume sebagai pencegahan lah..tak kan dah sakit baru nak cegah ye tak...

*Wink wink ;)

Berminat untuk dapatkan CoQHealth Plus ini? Hubungi saya di SMS: 012-9362692 atau PM saya di FB PAGE: Irsya Healthy House

PM ME FOR BEST PRICE :) 


 Dapatkan konsultansi PERCUMA apabila anda membeli produk shaklee daripada saya :) 






:: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...