SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Thursday 6 June 2013

Atasi Segera Sembelit Selepas Bersalin

Salam Sayang :)

Adakah anda ibu-ibu yang lepas bersalin atau pernah bersalin? Bagaimanakah anda ketika sedang berpantang..hehe..Topik HOT untuk entry kali ini adalah berkaitan dengan masalah sembelit selepas bersalin!

Ingatkan sakit bersalin je sakit tu..rupanya lepas bersalin pun masih terasa ‘seriau’.
Ibu-ibu yang baru melahirkan dan sedang menjalani proses berpantang pasti gusar memikirkan bagaimana ingin menyelesaikan masalah ini kan.

SEMBELIT SELEPAS BERSALIN !

Selepas bersalin, kebanyakkan ibu-ibu pasti mengalami masalah kesukaran membuang air besar atau dalam bahasa lainya dipanggil SEMBELIT. Jika anda pernah merasai peritnya sembelit, pasti ia membuatkan anda seakan fobia untuk ke tandas lagi…tambahan pula kalau bekas jahitan tu banyak kan…ouchhh..tak tertanggung rasanya azab tu.


IBU-IBU sekalian, jangan bimbang jangan khuatir ya…dengan amalkan 4 biji Ostematrix sehari pasti merubah hidup anda. Tiada lagi fobia untuk ke tandas. Kini anda boleh tersenyum lebar..

OSTEMATRIX adalah lebih daripada kalsium. 100% semulajadi dan sangat bagus untuk ibu-ibu yang baru saja lepas bersalin. Selain mengatasi masalah sembelit, ia juga merupakan sumber terbaik untuk gigi dan tulang anda memperolehi kalsium yang secukupnya.

Jika sebelum ini anda sering sengal-sengal badan, kebas-kebas atau ‘cramp’, pengambilan ostematrix secara berterusan mampu mengatasi masalah tersebut juga, Selain itu juga, jika anda ingin milk booster ambilah OSTEMATRIX bersama ESP, in shaa Allah susu anda akan semakin meriah.

Berminat untuk mencuba? Jangan segan jangan malu, hubungi saya ya. PM ME FOR BEST PRICE.

Untuk sebarang pertanyaan atau ingin membuat pesanan, anda boleh:
1. LIKE fanpage IRSYA HEALTHY HOUSE
2. Email ke melurbunga@rocketmail.com
3. SMS di talian 012-9362692

 Dapatkan konsultansi PERCUMA apabila anda membeli produk shaklee daripada saya :) 






:: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...