SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Sunday 27 November 2016

Tak Perlu Bazirkan Wang Beli Sabun Pencuci Setiap Bulan. Berjimat Cara Kak Gojez

Nak tak saya ajar anda cara berjimat membeli barang keperluan rumah seperti sabun pinggan, sabun basuh baju dan sabun-sabun lain yang kita sentiasa guna dan topup setiap bulan.


Sebelum tu, saya nak anda berfikir sekejap...

Sebotol pencuci baju di supermarket berharga rm24.90 untuk cecair 2.5liter.

Kita rasa murah, belilah 2 botol. Tahan dalam sebulan. Jadi belanja sebulan hanya rm49.80 utk sabun pencuci. Betul tak?

Dah la beli murah, bila basuh baju bau wangi harum semerbak. Bukak mesin basuh menusuk ke hidung wangi tu. Rasa best sangatlah baju dah wangi.

Bila wangi pulak, kononnya basuh tu  macam bersih je kan, walhal bahagian kolar baju atau ketiak dan kotoran degil tu masih ada lagi.

Malangnya bagi ibu-ibu yang banyak tugas untuk dilaksanakan ni akan menghadapi masalah bau hapak, masam dan kepam bila lama sikit dalam mesin basuh akibat terlupa nak sidai. Itu belum lagi musim hujan, terpaksa berjemur dalam rumah. Faham kot bau kepam tu macam mana.

Beza pula kalau dengan pencuci baju shaklee. 1 set saja baru rm1xx. Dengarnya seperti terlalu mahal dan anda rasa tak berminat kan.. tolong baca sampai habis, dan anda fikirkanlah sendiri. Saya hanya ingin berkongsi mengurangkan perbelanjaan yang tak perlu dibazirkan setiap bulan sahaja.

Okay, berbalik pada Set Home Clean Shaklee atau senang kata set pencuci rumah yang semulajadi dan selamat untuk anda dan keluarga, mempunyi empat item iaitu pencuci pinggan mangkuk, sabun basuh baju dan softerner dan pencuci serbaguna basic h.

Malah dapat free gift beg dan botol penyembur ekslusif shaklee.

Paling hebat, KG boleh kata semuanya mampu guna sehingga berbulan-bulan! Ada yang 3 bulan, ada yang 6 bulan malah ada yang pernah sampai 9 bulan😄

Cuba kira sendiri sebenarnya berapa sebenarnya anda telah JIMAT.

Malah semestinya pencuci baju shaklee takde bahan kimia bahaya yang boleh merengsakan kulit.

Bandingkan jika anda pakai pencuci sekarang, basuh, jemur dan pakai. Anda ada rasa macam miang-miang tak?

Saya juga dulu sperti anda.

Tapi sekarang tak lagi, sebab saya buat keputusan bijak utk gunakan set pencuci baju semulajadi tanpa bahan kimia berbahaya.

Bau yang fresh, rasa pakaian segar bila dibasuh. Tiada lagi masalah bau hapak, kepam dan masam bila lambat sidai atau lama dalam mesin basuh.



Semuanya sebab shaklee telah mencipta produk mereka agar tidak meninggalkan kesan kepada alam sekitar.

Shaklee company yang melestarikan dunia utk generasi depan dan bukan hanya menjual vitamin semata-mata.

Jom ubah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...