SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Monday 7 November 2016

Rahsia Resveratrol Vivix Buat Anda Kurus Tanpa Sedar

Selama ini biasanya kita dengar vivix diambil oleh pesakit kronik seperti yang menghidap penyakit kanser, kencing manis, masalah buah pinggang, jantung dan sebagainya. Namun jarang sekali kita mendengar bahawa vivix juga mampu menurunkan berat badan.

Pelbagai manfaat dan kebaikan yang bakal kita rasa sekiranya konsisten dengan pengambilan vivix shaklee ini. Seperti mana yang umum ketahui vivix adalah minuman botani yang mengandungj ramuan berkhasiat kaya dengan resveratrol diperolehi dari anggur muscadine, purple carrot, elderberry dan polygonum cuspidatum.

Antara kebaikan ramuan vivix ini dalam membantu menurunkan berat badan adalah kandungan serat yang terkandung dalam anggur muscadine. Serat  dalam sebiji anggur muscadine bersamaan dengan serat yang terkandung dalam 5 biji anggur tanpa biji yang biasa. Jadi ia sangat baik untuk penghadaman.

Malah ramuan purple carrot yang semulajadi rendah kalori juga membantu bagi sesiapa yang ingin menurunkan berat atau menjaga tahap kesihatan ditahap terbaik.


Testimoni Kurus Dengan Vivix:

"Huby akak ada masalah kesihatan jgk....gout, darah tggi n kencing manis.....sblm ni ....masa dlm service navy.....dia selalu ambik ubat tahan sakit....mnyebabkn badan naik....wlpn makan nasi sehari skli je......lps tu just minum je....tp berat still naik....lps pencen.....akak bg dia minum vivix.....alhamdulillah...ubat tahan sakit just makn 2 kali sbln je....kdg2 skli sbln je.....Alhamdulillah ..ini la hasil nya😊"
-Puan.Aina


Nak tempah vivix?
Whatsapp 012-9362692

Cod area: changlun, sintok, bukit kayu hitam, napoh, jitra dan arau
Pos seluruh malaysia, brunei dan singapore

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...