SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Friday 9 November 2012

Dengan ESP, Jerawat kering & selulit kurang! -bakal pengantin



Baru sebentar tadi mendapat info baru dari seorang customer yang belum sampai sebulan mengambil Energizing Soy Protein (ESP). Beliau ni asalnya mengadu mempunyai jerawat belakang badan dan juga masalah selulit.


'parut-parut saya makin pudar kak. Jerawat baru kat muka memang dah takde yang baru, jerawat kat belakang pun semuanya sudah mengering. Lagi best sebab saya baru perasan selulit saya makin berkurangan dan mula pudar!'
 
Gembira hati beliau kerana sebelum ni cukup risau dengan masalah tersebut sebab itu seawal mungkin beliau mencari supplement untuk membantu. Selama ni bermacam-macam jenis ubat telah dicuba tapi bak kata saya, bukan luaran sahaja yang kita pentingkan, dalaman tu lagi penting. Bila dalaman sudah dibaiki, automatik luaran pun akan bertambah baik.

Yang lucunya lagi tambahan dari mesejnya:
' saya perasan kenapa ye saya rasa breast ni makin mantap. Macam terduduk je jadinya heheehhh'
 
Itulah rahsia yang ada pada ESP ni. Bukan sahaja untuk kulit tetapi juga ada kebaikannya untuk mendapatkan breast yang anjal. Kerana dalam protein ni iainya memperbaiki sel dan juga membina sel-sel baru.


 ------------------------------------

Untuk sebarang pertanyaan atau ingin membuat pesanan, anda boleh:
1. LIKE fanpage IRSYA HEALTHY HOUSE
2. Email ke melurbunga@rocketmail.com
3. SMS di talian 012-9362692
 Dapatkan konsultansi PERCUMA apabila anda membeli produk shaklee daripada saya :) 
:
:: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...