SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday 7 November 2012

Khasiat Set B (Set Breastfeeding aka Penyusuan Susu Ibu) Shaklee



Lumrah bagi ibu yang menyusukan anak dengan susu ibu, pasti akan mencari jalan untuk menambah susu. Malah ada diantara ibu-ibu sanggup mengambil pil-pil hormon (walaupun tidak betul2 memerlukan) demi memperbanyakkan susu badan.

Set breastfeeding Shaklee dipakej khas bagi memudahkan ibu-ibu menyusukan… supaya tak adalah tercari-cari “Apa supplement terbaik untuk ibu yang menyusukan bayi?” atau “Apa pil penambah susu terbaik?”. Jadi, kita cuma sebut set breastfeeding, satu set dah tersedia.

Set ini mengandungi:

  • Vitalea = multivitamin dan multimineral bagi membekalkan keperluan vitamin dan mineral keperluan harian tubuh.
  • Vita-C = penting untuk kesegahan sel, mempertingkatkan imuniti tubuh, mencantikkan kulit dan antioksidan.
  • B Complex = mengurangkan stress, mengimbangi hormon, membakar makanan menjadi tenaga, asid folik penting dalam penyusuan ibu.
  • Alfalfa = digunakan zaman-berzaman sebagai penambah susu di negara Barat. Di samping itu, kegunaan alfalfa sangatlah banyak

 

Ibu-ibu yang pernah mengambil set breastfeeding ini mendapati badan mereka tambah bertenaga, susu badan kelihatan lebih pekat malah ada yang mendapati susu badan mereka bertambah banyak.

Namun, 3 PERKARA PENTING ini perlu diamalkan:
  • Minum 3Liter air sehari
  • Pam susu 3 jam sekali
  • Doa, tawakal.
Harus di ingat, set ini bukan ubat magik, apa lagi berasaskan perangsang dan terus nampak perubahannya… natural supplement bertindak begitu lembut dan lunak dengan tubuh kita. Jadi, bersabarlah dan konsisten amalkan 3 perkara di atas.

Set ini juga sesuai bagi semua wanita, walaupun tidak menyusukan, dan juga untuk lelaki. Jangan gelak kalau ada lelaki yang order set breastfeeding ini!

credit

__________________________
BERMINAT? Sila hubungi saya di talian 012-9362692 atau e-mail: melurbunga@rocketmail.com

Dapatkan konsultansi PERCUMA apabila anda membeli produk shaklee daripada saya :)


 

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...