SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday 7 November 2012

Bukan sekadar milk booster..badan bertenaga & allergik pun hilang :)



Bila menyebut tentan testimonial ni, kadang-kadang mengundang keraguan juga di hati kita sebagai pengguna. Maklumlah… kadang2 benda ni boleh direka-reka.

Tapi apa yang nak saya tunjuk di sini adalah SMS dari salah seorang pengguna set breastfeeding Shaklee. Saya sendiri pun tak expect kesannya secepat itu dan se-best itu!


Dapat kita rasa sama kan keterujaan beliau? Kerana itu saya benar2 menyarankan ibu menyusu mengambil set breastfeeding, bukan alfalfa semata-mata (walaupun alfalfa terkenal sebagai milk booster), kerana kebaikan yang ada di dalamnya. Kiranya akan dapat semua dalam satu, seperti Puan S di atas.

#Perahan sebanyak 2 ox meningkat ke 10 oz
#Badan tak letih, makin bertenaga
#Bayi tidur lebih nyenyak
#Alergik pada bayi hilang

Seronok kan? Tidaklah hanya semata-mata susu banyak tapi ibu penat, moody, dan sebagainya. Kita akan dapat lebih banyak dengan set penyusuan ni.

Ada yang tak serasi? Sebenarnya selagi kita bukan alergik terhadap vitamin, kita serasi dengan semua vitamin, kerana tubuh kita ni dibina oleh vitamin. Tapi mungkin kerana faktor tertentu yang menyebabkan tubuh kita kurang menyerap vitamin yang diambil.

credit
 BERMINAT? Sila hubungi saya di talian 012-9362692 atau e-mail: melurbunga@rocketmail.com 


 Dapatkan konsultansi PERCUMA apabila anda membeli produk shaklee daripada saya :) 


::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...