SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Monday 5 May 2014

Tips Menghilangkan Jerawat

Assalammualaikum dan Salam Sayang Semua :)

Saya nak berkongsi sedikit tips untuk mengatasi masalah jerawat.

Memandangkan saya sekarang agak sibuk dengan tugasan di luar rumah, menguruskan hal-hal berkaitan Majlis Sirih Pulang Ke Gagang, dengan masa yang sangat mencemburui dan kadang bila penat saya terlupa aspek penjagaan muka sendiri. Sudahnya, majlis lagi 2 hari tetapi kulit mukaku seperti berdenyut-denyut menandakan jerawat sudah ingin menonjolkan diri! TIDAKKKK!!! Sudahlah banyak persiapan yang perlu dilakukan dan pada majlis tersebut saya juga perlu berhadapan dengan ramai orang termasuklah VVIP dan para media, makanya memang saya tak senang duduk. Saya makin bertambah-tambah stress!

Jerawat..ohh jerawat ;(
Pics: credit to mr.google

Anda pernah hadapi situasi macam ni tak? Huhu.. time-time nak keluar berdating dengan husband dulu ke atau waktu zaman boipren moipren dulu, time nak kenalkan dengan bakal famili mertua ataupun esok lusa korang nak ada kenduri...tak kisah la nak bertunang, bernikah atau bersanding, tiba-tiba jerawat macam rancak je nak tumbuh? Pernah rasa tak? Kalau pernah mesti anda semua sangat memahami jiwaku saat ini ;(


Lagi 2 hari majlis penting akan berlangsung, jerawat naik. Petua mudah untuk mengecutkan jerawat. Maka, malam tu saya terus teringatkan Vitamin C Shaklee yang super power lagi berkhasiat tu. Seperti yang kita sedia maklum, fungsi Vitamin C itu sendiri terlalu banyak dan antara salah satunya adalah untuk kecantikan. Sehinggakan ada segelintir orang sanggup dapatkan suntikan vitamin c daripada klinik-klinik kecantikan. Namun ianya adalah tidak tahan lama dan perlukan kos yang sangat tinggi untu
k jangka masa panjang.

cantik tanpa perlu suntikan
pics: credit to mr.google

Okay, tips saya yang paling mudah dan murah tanpa ada kesan yang memudaratkan pada diri adalah kalau untuk mengecutkan jerawat ni elok ambil 1-2 biji Vitamin C Shaklee kemudian dipatahkan kepada 2 bahagian. Kenapa perlu dipatahkan kepada 2 bahagiasustaince release iaitu ia akan dilepaskan secara perlahan-lahan ke dalam badan kita. Vitamin C jenis ini adalah sangat bagus kerana mampu mengekalkan vitamin C di dalam badan kita kerana seperti yang kita sudah sedia maklum, Vitamin C adalah sangat sukar untuk disimpan dalam tubuh kerana ianya cepat musnah.
n? Supaya ia mampu menyerap dengan lebih cepat dan optimum. Kalau tidak dipatahkan pon tak mengapa, kerana Vitamin C Shaklee ini adalah jenis

Nak tahu hasilnya?

Keesokkan harinya, saya dah terasa kulit muka takde lagi tegang seperti jerawat nak tumbuh! Itu menandakan jerawat saya dah mengecut. *HAPPY* . Kulit pon terasa lebih mulus .Ia ternyata memberikan saya lebih keyakinan ketika Majlis Sirih Pulang Ke Gagang yang diadakan pada 3 Mei 2014 yang lepas. Syukur, Alhamdulillah.

Saya dah mencubanya. Anda bila lagi? ;)
Cubalah sekarang, jangan bertangguh lagi.


Ingin Dapatkan Produk Shaklee?
Hubungi kami sekarang!

I'm Your Shaklee Independent Distributor
sha 012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com

COD AREA:
(Kedah : Changlun, Sintok-UUM, Bukit Kayu Hitam, Jitra)
(Perlis : Unimap, Politeknik Pauh, Arau)

*PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK

:: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...