SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Tuesday 13 May 2014

Peppermint Ginger Plus Shaklee Memang BEST!

Assalammualaikum dan salam sayang ^_^

Produk yang menjadi pilihan hati saya untuk di share kan kepada anda semua adalah PEPPERMINT GINGER PLUS Shaklee. Produk ini saya  baru berkesempatan untuk mencubanya setelah beberapa kali percubaan untuk mendapatkannya gagal! *FRUST GILA*

Memandangkan percubaan kali ini berjaya, maka dengan sooo eksited nya saya rasa tak sabar nak mencuba. Hahaha. Bunyi macam gelojoh kan :P

Percubaan pertama saya, saya test dulu telan sebijik walaupun disarankan pada botol tersebut 3 biji. Maklumlah, saya kan ibu menyusu. So kena test dulu sikit-sikit, kalau okay lepas ni kita kasik up sikit. ^_^

Testimoni 1 (diri sendiri) :
Telan sebijik Peppermint. Lepas 5 minit, angin terasa dilepaskan beberapa das dan disusuli dengan perasaan ingin terus ke tandas! hahaha. Mujarab beb! Actually, sebelum tu perut rasa macam ada angin sampaikan kadang bila berbaring tak semena-mena perut berbunyik. Bukan lapar tau. Suami kita pon tegur. *MALU* So far, lepas telan produk shaklee ni angin pun kurang, takde bunyi-bunyi dah dalam perut.

Testimoni 2 (kakak saya) :
Kakak kita kata lepas makan peppermint ginger ni, angin keluar tak berhenti. Sampaikan baby Inas pon keluar angin jugak. Hahaha. Paling syok, kakak kata akhirnya baby Inas poo-poo jugak setelah beberapa hari tak membuang. Kali ini membuang dengan penuh kelegaan sampai penuh pampers wehhh. HAHAHA. Serius itu yang kakak kita cakap.

Pendek kata, walaupun baru cuba produk Peppermint Ginger Plus Shaklee ni, memang rasa puas hati. So far alhamdulillah semua produk shaklee yang saya dan keluarga amalkan, serasi dengan kami.

Saya dah cuba, anda pula bagaimana?


Angin banyak dalam badan?
Sering dilanda Gastrik?
Sebu atau ketidakhadaman perut?
Jom atasinya dengan PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE :)

Baca kelebihan Peppermint Ginger Plus disini:

Dapatkan Produk Shaklee anda hari ini!
Hubungi :
Sha 012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com

COD AREA:
(Kedah : Changlun, Sintok-UUM, Bukit Kayu Hitam, Jitra)
(Perlis : Unimap, Politeknik Pauh, Arau)

*PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK

:: These statements have not been evaluated by the Food and DrugAdministration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...