SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Thursday 15 May 2014

Pengedar Shaklee Kubang Pasu

Assalammualaikum my dearest readers
Ada ke? *PERASAAN jap. hahaha ^_^

Adakah anda sedang mencari- cari pengedar shaklee yang sah yang berdekatan anda? Maklum saja, tak semua customer yang nak pos. Ada juga sesetengahnya yang lebih prefer untuk cash on delivery (cod), terus dapatkan sendiri produk daripada penjual.

Bagi penduduk sekitar Kubang pasu, anda boleh dapatkan produk shaklee ready stock terus daripada saya. Saya juga boleh membuat penghantaran terus ke rumah anda. Kebiasaan kawasan yang saya selalu buat penghantaran adalah sekitar Changlun, UUM-Sintok dan Jitra. Lain-lain kawasan seperti di Sungai Petani, tidak perlu risau kerana anda juga boleh dapatkan produk shaklee juga terus menerus daripada saya. Tetapi penghantaran hanya pada hujung minggu sahaja. Sebab saya hanya pulang ke sungai petani pada hujung minggu sahaja jika tiada apa-apa program.

Memandangkan saya jual tinggal berdekatan dengan sempadan Negeri Perlis, maka saya juga boleh COD ke sekitar Arau, Politeknik Arau dan Unimap, Perlis. Penghantaran seluruh negara juga dilakukan.  ^_^

customer shaklee
Kami Pengguna. Kami juga Penjual
Mengapa anda perlu beli daripada saya? Kerana saya menyediakan perkhidmatan konsultansi berpanjangan. Juga membantu dan berkongsi tips- tips yang berkaitan dengan supplemen shaklee ini. Ini adalah khas untuk pelanggan saya sahaja.

pengedar shaklee pilihan ramai
Servis kami yang mantap, TIP TOP


Dapatkan Produk Shaklee anda hari ini!
Hubungi :
Sha 012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com

COD AREA:
(Kedah : Changlun, Sintok-UUM, Bukit Kayu Hitam, Jitra)
(Perlis : Unimap, Politeknik Pauh, Arau)

*PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK

:: These statements have not been evaluated by the Food and DrugAdministration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ::



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...