SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Thursday 28 August 2014

Nutriferon Penguat Imun Anak Kecil

Sejak ada anak kecil ni, saya sama juga seperti ibu-ibu lain. Kalau anak kurang sihat, kitalah sebagai ibu yang sanggup berjaga siang malam. Malah ada ibu bekerja yang sanggup ambil cuti demi menjaga sendiri anak yang kurang sihat dengan memberinya sepenuh perhatian dan kasih sayang.

Kadang-kala bila anak kurang sihat, ibu akan jadi panik. Apa yang penting ialah emosi ibu ketika itu jangan panik, supaya para ibu tahu apa yang perlu dilakukan.

Apa yang saya buat jika anak saya demam panas:
- saya akan tanggalkan pakaian anak. Biarkan saja dia pakai pampers shj.
- Mandikan anak dengan kerap jika suhu badan naik.
- Berikan anak chewable vitamin c dan nutriferon.
- Jika keadaan masih tak dapat dikawal, bawak jumpa doktor dengan segera.

So far alhamdulillah, selalunya bila beri Nutriferon shaklee, hari ke-2 atau ke-3 dah menunjukkan simptom anak semakin sihat.

Baru ini anak saya, baby rayy demam panas sebab nak tumbuh gigi. Saya praktikkan tips yang saya kongsikan di atas tu, apa yang perlu dilakukan sewaktu anak demam. Alhamdulillah. Hari kedua, anak saya semakin sembuh. Tiada lagi demam panas.

Kenapa saya pilih ikhtiar dengan Nutriferon?

Satu-satunya interferon semulajadi di dunia (NutriFeron).
Diekstrak dari tumbuhan, biji labu, bunga safflower, Honeysuckle dan biji Plantago; mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh.
Formula yang digunakan adalah semulajadi, selamat, tulin dan berkesan.

Manfaat Utama Nutriferon:
♥ Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari
♥ Melawan kanser dan tumor
♥ Melindungi dari influenza
♥ Meringankan stress dan kelesuan
♥ Melambatkan penuaan
♥ Mengurangkan Infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C
♥ Masalah berkaitan menopaus menjadi lebih baik
♥ Mempertingkatkan PMS, mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.

Yang menariknya, NutriFeron ini adalah satu Formula Ekslusif dan diPaten oleh Shaklee dan tidak boleh dijual dikedai-kedai biasa. Ianya hanya boleh didapati melalui Shaklee.







 Saya Nak Order NutriFeron


--------------------------------------------------------------------------------------------------
Anda ingin membeli produk ini pada harga yang lebih jimat dan mendapat diskaun sehingga 20%.

Daftarlah sebagai ahli shaklee sekarang!


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Anda boleh hubungi saya untuk sesi konsultansi yang lebih details.

SHA 
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com

COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

-Disclaimer-
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...