SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Thursday 14 August 2014

Protein Bantu Dalam Menganjalkan Kulit

AMARAN 18SX.
BACAAN UNTUK WANITA BERKAHWIN SAHAJA.

Walaupun cuaca masih redup dan dingin pagi masih belum hilang, tapi bila dapat mesej daripada seseorang terus membuatkan rasa "panas" dalam keterujaan untuk berkongsi dengan anda semua. Benda baik apa salahnya kita kongsi kan. Nak tahu kisah apa?

Okay sebelum tu saya nak perkenalkan dulu produk yang memang tak asing lagi buat penggemar vitamin shaklee iaitu ESP Shaklee (Energizing Soy Protein). ESP ini memang antara supplemen yang paling cepat laris dan ramai peminat kerana kebaikan yang mereka dapat ternyata membuatkan mereka untuk terus jatuh cinta mengamalkan minuman berkhasiat ini. Antara khasiat ESP Shaklee :
  • Kandungan protein yang tinggi membantu dan membuatkan anda rasa kenyang berpanjangan. Sangat sesuai untuk anda yang sedang berdiet.
  • Protein membantu memperbaiki sel-sel yang rosak.
  • Menganjal dan menegangkan semula kulit dan payudara.
Baca lagi tentang khasiat ESP Shaklee

Tahukah anda?

Proses pengenduran payudara (Breast sagging) bukan disebabkan ibu-ibu menyusukan anak tetapi ianya semulajadi yang boleh berlaku pada semua wanita dan apabila seorang wanita intu telah melalui proses kehamilan dan melahirkan anak maka proses pengenduran semakin cepat dirasakan.

Proses ini terjadi apabila tisu penyambung mula kehilangan keanjalan atau kekuatan untuk memegang payudara pada posisi sepatutnya dan tisu kalenjar yang seharusnya menajadikan payudara tegang dan cantik sudah mula lemah dan berkurangan.

Apa kaitannya menganjalkan payudara dengan ESP Shaklee?

Disebabkan kandungan protein yang tinggi dalam ESP ini, maka tidak hairanlah saya kenapa ia sememangnya menjadi minuman kesihatan wajib terutamanya pada wanita yang telah berkahwin, kerana sememangnya kulit kita memerlukan protein untuk membaikpulih dan memperbaiki semula sel-sel yang telah rosak atau terluka. Sel-sel badan kita sering terdedah kepada risiko radikal bebas dan kerosakan, lebih-lebih lagi bagi kaum wanita yang melalui proses kehamilan dan kelahiran anak, jika tidak dijaga elok akan mula nampak kulit menjadi kendur dan megembang.

Jadi saya ingin sarankan kepada wanita diluar sana yang mungkin sedang mencari cara mengatasi payudara yang kendur, kulit kusam dan tidak berseri, ingin menurunkan berat badan, dan menjaga kesihatan secara optimum agar mencuba Energizing Soy Protein Shaklee ini. Bak kata pepatah tak kenal maka tak cinta, kalau dah cuba mesti jatuh hati. Tak percaya? lihatlah testimoni ESP dari pengguna yang sangat berpuas hati dengan kebaikan yang dirasainya.

"Saya ambil ESP sebab menyusu dua (2) hero. Dan boleh dikatakan saya ni mesti mengurut setiap bulan. Sejak ambil ESP ni, akak mengurut tu tegur terletak elok je b****t tu. Macam belum kahwin"

"Puting susu hitam sebab anak menyusu badan, lepas konsisten ESP dah jadi pink-pink gitu"

"Dulu tak konsisten ESP, sekarang konsisten rasa perubahan...jeng...jeng...jeng dan saiz bertukar"

WOW! Hebat sungguh penangan mereka konsisten dan istiqamah amalkan minum ESP setiap hari kan. Terpulang pada anda nak menilainya dan sama ada nak percaya atau tidak. Tapi kalau anda terus menafikan dan hanya membaca testimoni mereka tanpa mencubanya, lagi rugi.

testimoni esp shaklee


Nota kaki: Para suami yang baik hati lagi budiman yang mungkin terbaca entry ini, bolehlah hadiahkan sebekas buat para isteri anda. Isteri sihat dan cantik, suami juga yang happy kan ;)

Sebekas ESP Shaklee ini boleh tahan sehingga 2 bulan dan anda juga boleh minum bersama dengan pasangan (suami dan isteri) serta keluarga. Harganya pula berpatutan setanding dengan kebaikan dan khasiat yang anda perolehi. Inshaallah.

Ketahui lebih lanjut mengenai Resepi Bancuhan ESP Shaklee


Nak order boleh klik sahaja link dibawah ini :

 Saya Nak Order ESP

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anda juga berpeluang untuk membeli produk ini pada harga yang lebih jimat dan mendapat diskaun sehingga 20%.

Daftarlah sebagai ahli shaklee sekarang!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anda boleh hubungi saya untuk sesi konsultansi yang lebih details.

SHA 
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com

COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

-Disclaimer-
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...