SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Tuesday 14 April 2015

Jangan Pelik Jika Pendapatan Surirumah Mencecah 5 Angka Atau Lebih!


SAAT tengah bulan yang biasanya duit dalam simpanan pon semakin menipis, biasanya mood semua orang semakin ke laut. Pantang tersilap kata pasti terasa gelora dihati. Dalam fikiran tu banyak benar yang nak difikirkan. Sebab itu ramai orang memilih untuk menjalankan perniagaan online secara sambilan, bagi menampung keperluan seharian keluarga.




Dalam pada memilih bisnes yang ingin dibuat, jangan sampai terjerat dengan skim yang meragukan dan melenyapkan modal tanpa sebarang pulangan. Senang kata tiada bisnes yang mudah seperti duduk sahaja dapat duit. Dalam urusan niaga perlu ada barangan atau perkhidmatan yang kita tawarkan, bukan sekadar cakap air liur sembur-sembur saja. hihi.

Alhamdulillah, hampir 3 tahun saya berkecimpung dalam perniagaan online sebagai pengedar shaklee, pihak syarikat tidak pernah terlupa untuk membayar 'gaji' kami setiap bulan. Berapa nilainya? Nilai gaji kami pengedar shaklee adalah berbeza setiap bulan mengikut usaha yang kami buat. 


Berbeza dengan yang makan gaji, kalau gaji RM1500 setiap bulan, mungkin untuk tahun tersebut hanya itulah yang dia akan dapat. Takda peningkatan. Berbeza dengan shaklee, kalau usaha lebih 500%, maka gaji yang akan dapat juga akan meningkat 500%. Seronok kan. ^_^
Juga terbukti surirumah dan wahm yang join shaklee boleh mencecah pendapatan sehingga lima angka setiap bulan! Kalah gaji zaman waktu kerja ofis dulu okay...dah la waktu kerja yang fleksibel. No punched card! No trafic jammed!

Lagi tiada apa yang dapat menggembirakan hati ini jika dapat membantu orang lain merasakan 'gaji' di tengah bulan seperti ini. Sebagai seorang leaders, anak didik tak perlu berikan hadiah atau kata pujian yang melambung untuk buat setiap leaders tersenyum gembira. Cukup ucapan terima kasih sudah memberi beribu makna untuk kami semua tersenyum.


Pasti hati kita lebih gembira bila membuat orang lain turut gembira. Nak lebih lagi bonus hari ini, pastinya kena usaha lebih lagi. Hasilnya kita tuai bulan depan pulak yer. Maklumlah dah nak dekat puasa, pastinya banyak keperluan untuk raya nak kena beli kan. Tambah pulak dari kita merungut GST sana sini, luah tak puas hati dekat wall facebook tu... Apa kata kita tukar, jom share kan manfaat dan kebaikan produk shaklee, bantu orang lain sihat dan kita dapat jugak bonus kan. ^_^

Bangun pagi, tengok akaun bank duit bertambah. Fuhh seronok hati tu kan. Tapi seperti biasa, bak kata upline dan super upline saya yang dah Master in Shaklee ni sentiasa pesan pada kami anak beranak setiap kali dapat bonus jangan dilupakan untuk berzakat dan bersedekah. Saya selalu reward famili bawak pergi makan-makan dan kalau untuk anak dan suami tu kadang beli baju ke kat dorang. 



Oklah kan, surirumah mampu belanja makan, bayar bil, dan belanja shopping anak beranak. Paling best lagi, penyata bonus yang dapat setiap bulan tu, korang boleh buat pinjaman jugak tau kalau nak beli rumah atau kereta. Bank pon iktiraf 'slip gaji' surirumah macam kita ni. Tinggal nak ke tidak je dalam diri tu.

Tahniah pada anak didik ku, yang mampu meraih bonus setiap bulan tanpa perlu keluarkan modal beribu dan tak perlu simpan stok bawah katil. Jika anda berminat nak buat side income, boleh hubungi saya untuk lebih lanjut atau baca saja details, kelebihan dan manfaat yang bakal anda perolehi dengan menjadi ahli shaklee sekaligus menjana pendapatan tambahan keluarga.



Peluang kerja di rumah, terbuka untuk semua yang serius berminat!

Sertai kami dengan isikan borang ini :



atau


Hubungi saya:

SHA 
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com


COD Area: 





*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak


Nikmati DISKAUN sehingga 20% sekarang !
Daftarlah sebagai ahli shaklee.



-------------------------------------------------------------------------------------------------





2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...