SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Sunday 8 June 2014

Aktiviti Bersama Keluarga

Selamat berhujung minggu!
Selalu hari minggu macam ni mesti ramai yang plan untuk bawak isteri dan anak-anak pergi bersiar-siar atau ke shopping mall kan. Biasanya kalau belum gaji lebih gemar 'window shopping', betul tak. Tapi kadang kalau dah berkenan tu angkut la juga 2-3 beg plastik sebagai tanda kenang-kenangan. Apa nak buat dah berkenan dimata, kalau tak beli kang serba tak kena asyik terpkikir jer.

Okay, apa kata sesekali di hujung minggu ni kita habiskan masa bersama keluarga dengan buat kerja rumah bersama-sama. Contohnya membersihkan laman rumah ataupun bilik air di rumah tu.

Motifnya? Selain menjimatkan wang ringgit, masa dan tenaga anda beriadah di luar tu, sesekali biarkan anda merehatkan diri bersantai di rumah sambil buat sesi membersihkan rumah dengan seisi keluarga. Sebenarnya aktiviti macam ni memang sangat bagus tambahan pula kalau anak-anak masih kecil, kira kita menerapkan eleman menjaga kebersihan dalam diri mereka tu.

Saya juga sesekali mengajak suami dan anak untuk membersihkan aktiviti membersihkan bilik air bersama-sama. Pastinya saya memilih untuk menggunakan Pencuci Basic H Organic Super Cleaning Concentrate kerana dibuat daripada sumber semulajadi seperti ekstrak jagung dan kelapa. Maka, lebih selamat untuk yang ada anak kecil seperti saya ini. Al-maklumlah bila anak-anak kecil bermain air, risau kalau pegang-pegang air cucian kita tu ditambah pulak kalau menggunakan pencuci yang lain tu yang mengandungi bahan-bahan kimia.

Yang penting juga, dengan Basic H ini saya tak risau kalau mencuci tandas kerana ia tidak bersifat tajam pada tangan. Setengah orang sangat sensiti pada pencuci kan, so saya memang suggest kepada anda untuk mencuba Basic H daripada shaklee ini.

Ketahui lebih lanjut mengenai Basic H Organic Super Cleaning Concentrate.

Basic H Shaklee


Basic H Shaklee

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi saya :)
SHA 
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com

COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

-Disclaimer-
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...