SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Tuesday 17 June 2014

Badam Menambahkan Pengeluaran Sperma Lelaki

Badam berasal dan tumbuh di negara Asia Barat seperti Iran, Jordan dan Arab Saudi. Pokoknya kecil dan tumbuh empat hingga ke sembilan meter tinggi. Berdaun runcing dan berbunga putih atau pink pucat. Mengikut sejarah, buah badam antara buah yang tertua yang dijumpai pada tahun tiga ribu sebelum masihi yang mempunyai seribu satu khasiat dalam pelbagai kegunaan seperti perubatan, makanan dan sebagainya.

buah badam

Hasil kajian menunjukkan buah badam mengandungi pelbagai khasiat terutamanya Vitamin E selain membekalkan protein, kalsium dan zat besi dan tidak mempunyai kolestrol. Selain berfungsi membekalkan tenaga dan khasiat badam juga bertindak balas bagi menghalang penyakit kronik terutamanya penyakit jantung dan serangan strok. Amalan pemakanan badam juga membantu menghalang penyakit kencing manis dan menurut kajian terbaru, penyakit obesiti dan diabetis juga dapat dibendung dengan amalan pemakanan buah badam. Semestinya ini berita yang menggembirakan anda jika anda sedang berusaha untuk berdiet ^_^

Didalam peubatan Ayuverda, perubatan tradisional masyarakat India purba kalayang menggunakan buah badam yang diproses dicampurkan bersama minyak sapi dan dijadikan herba untuk memberi kesan positif kepada otak dan tubuh badan. Selain itu ia juga membantu dari segi penghadaman.

tips meningkatkan sperma lelaki

Manakala bagi lelaki yang menitik beratkan tentang penjagaan tenaga batin, buah badam juga dipercayai dapat menambahkan sperma lelaki dan memberi kekuatan dalaman ketika bersama pasangan. Buat pasangan yang berkahwin, penggunaan lilin aroma wangian badam pastinya menimbulkan rasa ghairah ketika bersama sekaligus meningkatkan suasana romantik. *Tips ini untuk pasangan yang sudah halal bernikah yer ;)

FAKTA MENARIK TENTANG BADAM :
  • Pada awal pembentukan Eropah, buah badam dijadikan hadiah buat pasangan yang berkahwin sebagai lambang kebahagian, keharmonian dan keabadian.
  • Badam kaya dengan Vitamin E dan juga lemak tidak tepu bagi proses penurunan kadar LDL kolestrol.
  • Buat ibu mengandung, dipercayai kahsiat buah badam dapat mencegah dan menghalang kecacatan bayi dalam kandungan.
ibu hamil disarankan makan buah badam
Adakah buah badam ada kaitan dengan Vitamin Cinta?

Khasiat Vitamin Cinta (Vitamin E Shaklee)

Anda ingin semarakan hubungan intim yg semakin hambar?
Cubalah cadangan set vitamin cinta hari ini juga!



Untuk maklumat lanjut, sila hubungi saya :)
SHA 
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com

COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

-Disclaimer-
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...