SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Sunday 1 June 2014

Alat Pengesan DNA babi

Kekecohan yang melanda negara terutamanya pada umat Islam, pada minggu lepas selepas didapati didalam coklat kegemaran ramai mengandungi DNA babi.

Umat Islam di negara ini kini tidak perlu bimbang mengenai status halal produk makanan, minuman dan kegunaan harian yang terdapat di pasaran kerana anda boleh menggunakan alat yang mampu mengesan DNA babi pada barangan tersebut.

Hari ini di dalam Utusan Online, saya terbaca mengenai satu alat yang mampu untuk mengesan DNA babi dalam makanan dengan segera tanpa perlu menunggu keputusan makmal yang pastinya memakan masa yang lebih lama. Alat ujian ini yang dipanggil Rapid Pork Food Test edaran Iftitah Solutions (M) Sdn. Bhd (Iftitah Solutions) itu merupakan inovasi dari Rusia, pertama kali dipasarkan di negara ini untuk membantu pengguna mengenal pasti kewujudan DNA haiwan itu dengan mudah dan cepat.

alat uji dna babi
Keputusan yang ditunjukkan selepas diuji dengan Rapid Pork Food Test.

pic. credit : utusan.com,my
Konsep penggunaan Produk Rapid Pork Food Test adalah sama seperti alat ujian kehamilan. Bentuknya yang kecil dan mudah menjadikan ia sesuai dibawa kemana sahaja dan digunakan semua peringkat umur.

Sumber: Utusan

Nota kaki : Produk shaklee adalah HALAL dan mendapat kelulusan daripada KKM. Semestinya produk shaklee adalah selamat, semulajadi dan berkesan.

Inshaallah. 

Ingin dapatkan Vitamin Shaklee?

Hubungi saya sekarang!
Pengedar Shaklee Sah

sha
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...