SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Thursday 8 September 2016

Cara Dapat Beli Vitamin Secara Percuma

Anda pengguna tegar vitamin shaklee, tapi masih belum mendaftar ahli? Nak tak saya kongsikan rahsia macam mana anda boleh save duit dan dapat beli vitamin secara percuma? Kalau yang taknak tu saya tak paksa, tapi saya kongsikan pada yang mahu sajalah ye.

Begini, mungkin anda telah sekian lama mengamalkan produk shaklee tapi masih belum daftar ahli tu memang rugi tau. Bukan sekadar dapat harga murah tapi sebenarnya anda juga mungkin berpeluang menikmati cash back bonus pada bulan berikutnya. Siapa tahu, mungkin anda cukup syarat yang ditetapkan tu.



Lagipon, bila anda daftar ahli dan berkongsi kebaikan dengan kawan-kawan, pasti ada antara mereka ada yang memang memerlukan dan tertarik hati untuk mencuba. Anda boleh memberikan harga retail pada mereka dan anda akan mendapat untung runcit tersebut. Dengan untung tersebut anda boleh simpan dan beli vitamin anda tanpa perlu mengeluarkan wang sendiri.

Daftar ahli tidak semestinya wajib untuk berniaga. Tapi sekurangnya jika anda daftar ahli dan berkongsi dengan orang lain, pelbagai manfaat boleh dinikmati.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...