SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday 7 September 2016

Cara Mudah Buat Duit Dari Rumah Untuk Surirumah

Dah selesai rutin harian, hantar anak sekolah, mengemas, memasak dan sekarang masanya untuk saya update blog kesayangan. Hehe. Dari zaman sekolah dulu konon nak aktif dengan personal blog, tapi semua ke laut. Haha. Zaman dah berkahwin, beranak pinak pulak makin ligat berblogger ni. Hihi


Syukur alhamdulillah, aktiviti blog saya sekarang bukan sekadar update blog dan berkongsi kisah-kisah personal je tapi kini dengan berblog saya mampu jana pendapatan setiap bulan. (walaupun tak sampai tahap otai-otai blogger lain lagi). Siapa nak bagi duit kat awak buta-buta gitu dek nonn oii..

Yang mengeluh susah dan perit dengan ekonomi sekarang lagi ramai dari baik hati nak bagi duit tau kalau anda susah. Lagipon surirumah pon pastinya ada keinginan juga nak beli apa yang dihajatikan. Nak harap suami, bukan tak bagi. Tapi sekali bukak mulut nak kena bayar itu ini, terus hati wanita ni cair...tak sampai hati nak mintak! Kan..kan...ala jangan nak tipulah, mesti anda pon sama macam saya. hihi.

Sebenarnya bukan alasan pon status sebagai "Surirumah" tu kita tak boleh jana pendapatan sendiri. Contoh paling mudah ialah buat bisnes online macam saya ni, dan kalau nak tahu dalam banyak-banyak bisnes saya rasa buat bisnes paling best sebab tak perlu keluar modal. (modal paling besar masalah bagi surirumah yang takde pendapatan).

Kalau anda nak belajar bagaimana nak memulakan bisnes online, bolehlah saya tunjuk ajar apa yang saya tahu dengan pengalaman hampir 5 tahun ni. Inshaallah. Sebagai permulaan, jom isikan borang ini, saya akan hubungi anda kemudian:





atau

sms/ whatsApp +6012-9362692

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...