SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday 24 September 2014

Cara minum kolagen shaklee

Cantik itu subjektif. Tapi kebanyakan wanita kurang berkeyakinan kerana merasakan diri mereka 'kurang cantik' dan sempurna. Apatah lagi apabila melibatkan kawasan muka, masalah jerawat, tona kulit tak sekata, kedutan halus mula nampak dan lain-lain, menambahkan lagi keyakinan diri. Jadinya ini adalah masa yang sangat sesuai untuk anda mencuba Shaklee Collagen Powder, yang terbukti berkesan dengan ujian klinikal selama 8 minggu pengambilan.

Shaklee Collagen Powder merupakan produk collagen yang terbaik di pasaran dan dijual pada harga berpatutan. Tambah pula dengan promosi bulan ini kan, dapatkan shaklee collagen powder pada harga berbaloi-baloi dengan kesan yang sangat menakjubkan!

Apa beza Kolagen Shaklee?

■ Kolagen Shaklee diproses menggunakan hydrolisis air secara 100%.

■ Kolagen shaklee adalah produk collagen Marine Collegen terbaik dan bermutu tinggi kerana kandungan utama dalam kolagen shaklee adalah sisik ikan merah (Red Snapper Scale). Berbeza dengan produk collagen yang lain bersumberkan buah-buahan atau haiwan seperti ayam, lembu dan khinzir.

■ Ianya mudah diserap kerana kolagen shaklee mempunyai berat dalton yang rendah. Ianya tidak terlalu rendah dan tidak terlalu tinggi, maka sangat mudah untuk diserap oleh badan.

■ Terbukti berkesan dengan penggunaan selama 8 minggu.. Mempunyai ujian klinikal.

collagen powder shaklee



Cara bancuhan Collagen Shaklee

Kolagen Shaklee boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda. Jangan bancuh dengan air panas kerana dikhuatiri memusnahkan kandungan kolagen yang halus itu.

shaklee collagen powder, collagen shaklee
Strukur kolagen shaklee (putih) yang halus, dicampur dengan minuman kegemaran.
shaklee collagen powder, collagen shaklee
Collagen Shaklee yang diminum bersama minuman kegemaran.

Selain diminum, kolagen shaklee juga boleh dibuat sebagai masker. Hanya gunakan sedikit sahaja, sesudu kecil teh dan campurkan sedikit air mineral. Kacau dan tempeklah di muka anda. Biarkan sehingga kering. Kemudian basuh, taraaa...terus rasa kegebuan dan kecantikan muka terserlah. ^_^

Jangan biarkan saya terus bercerita tentang kebaikan dan khasiat collagen shaklee ini, anda harus mencubanya sendiri. Rugi sungguh kalau anda tak merasai sendiri selepas apa yang saya kongsikan ini.

Entry lain berkaitan shaklee collagen powder:
Atasi tua sebelum usia
Kesan kekurangan kolagen dalam badan
Testimoni pengguna collagen shaklee


Nak Order? Klik kuat-kuat:


 Saya Nak Order Collagen Powder Shaklee

Hubungi kami sekarang!

I'm Your Shaklee Independent Distributor
Pengedar Sah Shaklee Changlun-Jitra (Kubang Pasu)

sha 012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com


COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

-Disclaimer-
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...