SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Tuesday 2 September 2014

Pelopor Jutawan Muslimah Shaklee

Apabila saya tahu kisah Master Cery keluar dalam majalah Harmosi edisi keluaran bulan September, terus berkobar-kobar semnagat pergi ke kedai runcit berdekatan rumah sebab semata-mata ingin dapatkan sendiri majalah tersebut. 


Jika diikutkan beliau mungkin tidak mengenali siapa saya, namun sebenarnya saya juga adalah dibawah susur galur group Jutawan Muslimah Shaklee beliau. Pertama kali saya bertemu beliau adalah ketika National Conference tahun lalu. Saya akui beliau sememangnya mempunyai aura yang tersendiri yang mampu membuatkan orang sekeliling 'terpalit' dengan aura yang ada pada dirinya. Inshaallah, saya juga akan berusaha untuk menjadi seperti beliau.

Master Cery telah berkecimpung dalam bidang bisnes shaklee selama 4 tahun dan beliau merupakan bekas jurutera Petronas. Beliau sanggup melepaskan jawatanya semata-mata bagi memenuhi permintaan masa oleh anak tunggalnya, Faiz.


Menyingkap kisah permulaan beliau dalam bisnes shaklee, Master Cery adalah seorang yang pemalu dan hanya bergerak sebagai blogger dan konsisten setiap hari tanpa jemu. Hasilnya beliau telah berjaya melahirkan jutawan muslimah wanita serta WAHM (work at home home mother) yang berpendapatan CEO. Kini beliau merupakan salah seorang Jutawan Shaklee yang berjaya melahirkan lebih ramai jutawan yang berjaya sehingga hari kini.




Petikan kata-kata Master Cery:

" Ada yang tanya saya apa rahsia sehingga mampu sehingga ketahap ini. Sebenarnya tiada rahsia yang spesifik.  Rahsianya ada dalam diri masing-masing. Untuk diri sendiri saya cuma manusia biasa yang ingin membuktikan kepada insan yang saya sayang bahawa apa yang saya buat adalah untuk mereka ,bukannya untuk bertanding dengan sesiapa. Sebaliknya demi kepuasan. "

" Sebenarnya untuk menjadi jutawan apa jua bidang sekalipun , kena perbetulkan niat kita . Tanya kenapa kita nak buat sesuatu bisnes itu sama ada secara sepenuh masa . Tanya diri sendiri sanggup tak untuk kita korbankan masa,tenaga,sabad dan segala-segalanya. Apa yang penting mesti ada niat dan sasaran yang jelas, sanggup kerja keras dan sabar ".


Inilah dia semangat seorang master yang bergelar jutawan. Siapa yang mahu ikut jejak langkah kami untuk menjadi seperti beliau? Jom jadi ahli Shaklee...

Mari bersama kami untuk sama-sama mengharungi dunia perniagaan Shaklee..


Daftarlah sebagai ahli shaklee sekarang!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anda boleh hubungi saya untuk sesi konsultansi yang lebih details.

SHA 
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com

COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...