SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Friday 26 September 2014

Krim Herbal Blend Shaklee Yang Super Mujarab!

Herbal Blend MultiPurpose Cream Shaklee

Hilang segala penat lelah yang terpaksa ditempuh berjam-jam tadi, disebabkan saya tak sabar sangat nak berkongsi dengan anda semua tentang kehebatan herbal blend shaklee ini. Sesuai dengan nama yang multipurpose itu, sungguh diakui saya sendiri dengan fungsinya sangat pelbagai. Pastinya ianya tidak sama seperti krim lotion lain yang ada dipasaran. Paling menarik, harga herbal blend shaklee ini hanyalah RM27.50 sahaja dan boleh tahan sehingga 6 bulan dan lebih, bergantung kepada penggunaan anda.

Shaklee Herbal Blend Multipurpose, telah diuji secara klinikal dimana ia dapat melembutkan kulit kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Krim Herbal Blend ini terasa dingin, bermenthol dan tidak berminyak apabila dipakai. Sejajar dengan motto shaklee iaitu semulajadi, maka bahan yang digunakan dalam penghasilan cream herbal blend ini juga pastilah dihasilkan dari tumbuhan extrak herba semulajadi seperti sage, horse chesnut yarrow dan rosemarry.


Testimoni Herbal Blend Shaklee

Apa yang membuatkan saya jatuh hati pada herbal blend multipurpose cream shaklee?

Pengalaman saya sendiri menggunakan herbal blend shaklee ini adalah ketika suami saya yang ketika itu sering digigit oleh semut charlie dan luka akibat kerja. Alhamdulillah, selepas sapu krim ini tempat bisa yang terkena semut charlie itu cepat kering dan sembuh. Buat pengetahuan anda, jika terkena bisa semut charlie ini amat sakit, pedih dan terasa seaka kebas, tetapi dengan krim herbal blend ini tidak menyakitkan malah apabila disapu, ianya terasa sejuk sahaja.

Antara testimoni lain, saya juga sapukan krim shaklee ini pada anak saya jika dia digigit nyamuk, ruam-ruam atau naik bintik merah dan juga ketika dia tercedera ketika bermain. Saya akan sapukan nipis pada bahagian tersebut dan ianya sememangnya mujarab. Paling penting sebagai seorang ibu, pastinya saya inginkan yang terbaik dan saya memilih untuk tidak menggunakan sebarang krim atau lotion yang mengandungi steroid yang sangat berbahaya untuk anak kecil seperti anak saya ini. Dengan shaklee saya yakin lebih semulajadi dan selamat.

Nak Order? Klik kuat-kuat:


 Saya Nak Order Herbal Blend Cream Shaklee

Hubungi kami sekarang!

I'm Your Shaklee Independent Distributor
Pengedar Sah Shaklee Changlun-Jitra (Kubang Pasu)

sha 012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com


COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

-Disclaimer-
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...