SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Tuesday 7 October 2014

Alami Krisis Pemulihan Selepas Mengambil Supplemen Shaklee?

Krisis Penyembuhan  (Healing Crisis) Selepas Ambil Produk Shaklee

Setelah dua tiga hari mengamalkan supplemen, anda mengalami masalah jerawat, pening kepala, cirit-birit atau lain-lain. Mesti anda tertanya-tanya mengapa ianya terjadi, adakah produk berkenaan tidak bersesuaian dengan diri anda atau paling merbahaya apabila anda tanpa mengetahui sebab dan punca terus menyebarkan cerita yang tidak tepat, a.k.a FITNAH!

Okay, ini tugas saya sebagai seorang Pengedar Sah Shaklee menerangkan kepada anda. Apa yang penting anda haruslah jangan panik dan kemudian tanpa selidik dan usul periksa terus menulis di dinding (wall) facebook anda sehingga ianya menjadi "viral" dan akhirnya mengundang FITNAH. Sanggupkah anda tanggung azab akibat punca dari anda yang kurang ilmu dan pengetahuan ini? Mari saya terangkan kepada anda apakah itu krisis pemulihan.

Apakah krisis pemulihan (healing crisis)

Anda mungkin akan mengalami healing Crisis atau krisis pemulihan yang terjadi selepas anda mengambil sesuatu produk atau supplemen. Namun, tidak semua yang akan mengalami krisis pemulihan ini. Krisis pemulihan ini berlaku apabila tubuh kita mengeluarkan toksin dan bahan-bahan bahaya yang terkumpul di dalam badan kita selama ini tanpa disedari, sebelum ianya memulihkan kembali sel-sel tubuh badan kita.

Pelbagai simptol yang akan dirasai oleh seseorang yang mengalami krisis pemulihan ini. Bagaimanapun ianya berbeza mengikut individu. Malah, adakalanya penyakit lama boleh datang semula. Tetapi anda jangan bimbang kerana ianya bersifat sementara. Ini menunjukkan badan anda dalam proses penyembuhan.

Ketahui krisis pemyembuhan yang dialami anda dan puncanya :




Jika anda mengalami simptom seperti rajah di atas, bertindaklah dengan bijak dan bukannya emosi. Hubungi Pengedar Shaklee anda semula dan tanyakan pendapat beliau bagaimana cara untuk mengatasinya.

Bagi pelanggan saya di Irsya Healthy House dan @Vitamin_Station, boleh dapatkan khidmat konsultansi saya pada bila-bila masa secara ekslusif. Sebelum membeli, bukan sahaja penting memilih pengedar shaklee yang berilmu dan bukannya hanya menjual dan membiarkan anda terkontang kanting.

Apa yang saya terangkan mengenai krisis penyembuhan ini hanya sah jika anda mengamalkan produk shaklee. Pada produk-produk lain saya tidak mengetahui kerana kandunganya tidak sama dan tidak mungkin sama kerana kebanyakan produk shaklee adalah dipaten dan tidak boleh dikeluarkan oleh syarikat lain. Kenapa produk shaklee sahaja? ianya dihasilkan dari sumber semulajadi dan tidak mengandungi bahan kimia yang berbahaya kerana sentiasa amalkan prinsip Sentiasa Selamat, Berkesan dan Semulajadi. Produk shaklee telah hampir 100 tahun di pasaran jika dibandingkan dengan produk-produk lain yang bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan, mempunyai kelulusan KKM!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...