SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday 22 October 2014

Rawat Kulit Dengan Vitamin B Complex Shaklee

Kebiasaannya, untuk mendapatkan kulit wajah cantik berseri kita seringkali mendengar supaya amalkan Vitamin C, Vitamin E dan Kolagen. Tetapi jangan anda tak tahu, sebenarnya Vitamin B juga memainkan peranan penting dalam kecantikan diri khususnya. 


vitamin b complex shaklee


Apakah kaitan Vitamin B Complex untuk kulit yang cantik?


1) Anti Stress

Hah..kalau memanjang kerjanya asyik tekanan je muka pon mula berkerut-kerut, dah tu macam manalah nak dapat kulit cantik berseri kan. Jadinya, dengan hanya amalan B Complex Shaklee sehari sebiji inshaallah dapat menghindarkan masalah stress yang dihidapi oleh anda sama ada di rumah atau di tempat kerja. Bila kurang stress, jerawat pon semakin berkurang la nak muncul. Sebab salah satu punca jerawat adalah disebabkan oleh stress (tekanan).

2) Melancarkan peredaran darah

Perjalanan darah yang lancar membantu menaikan seri dan membuatkan wajah kita kelihatan lebih muda. Tanpa kita sedar sebenarnya, kadang kala tubuh badan mengalami masalah dalam kelancaran peredaran darah. Oleh itu, dengan pengambilan Vitamin B Complex Shaklee yang mengandungi kesemua jenis Vitamin B antaranya, vitamin B1, B2, B3, B6, B12 dan termasuklah folate (asid folik) dapat membantu melancarkan peredaran darah.

Jika anda pernah pergi ke pusat rawatan wajah atau spa, semestinya diakhiri dengan sedikit urutan di wajah ianya adalah untuk bantu lancarkan peredaran darah.

3) Membantu melindungi kulit dari pancaran matahari
Kulit muka yang banyak terdedah kepada sinar matahari terlalu banyak boleh membuatkan kulit wajah kelihatan kusam dan punca terjadinya pigmentasi dan masalah jeragat berlaku.


Testimoni pengguna B Complex Shaklee :

Pengguna ini baru saja menggunakan B Complex shaklee, dan kesannya muka sudah tidak dihinggapi masalah jerawat. Malah berpuas hati dan ingin mengamalkan ESP Shaklee pula untuk kurus !



Nak order?
Klik kuat-kuat!


 Saya Nak Order B Complex Shaklee

Hubungi kami sekarang!

I'm Your Shaklee Independent Distributor
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Kubang Pasu!
(UUM-Sintok, Changlun, Jitra)

sha 012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com
Instagram: @Vitamin_Station


COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

-Disclaimer-
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...