SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Thursday 26 May 2016

Ibu Hamil Hidap Ovarian Cyst, Baby OK dan CYST Mengecut!

Ovarian Cyst ini adalah kantung yang berada dalam kilang telur ovari. Kebanyakan ovarian cyst tidak menunjukkan sebarang gejala. 

Anda akan mengalami ketidakselesaan perut jika cyst tersebut membesar hingga mengganggu pundi kencing. Malah jika ketumbuhan cyst itu semakin membesar, perut akan kelihatan sedikit buncit dan seperti ada ketulan di bahagian bawah perut.

Simptom dan Tanda Ovarian Cyst:

  • Sering muntah atau loya
  • Sakit ketika buang air kecil
  • Kerap atau alami kesukaran membuang air kecil
  • Tekanan ke atas pundi kencing menyebabkan anda membuang air kecil lebih kerap
  • Bahagian perut terasa sedikit penuh dan tidak selesa
  • Terasa ganjil pada ari-ari
  • Sakit ketika melakukan hubungan seks

Rawatan Cyst Tanpa Pembedahan


Rawatan untuk penyakit ini sememangnya bergantung kepada jenis cyst yang dialami. Jika seseorang wanita itu disahkan mempunyai ketumbuhan 'Follicular Cyst' atau 'Corpus Luteal Cyst', doktor akan memantau terlebih dahulu sama ada cyst tersebut semakin aktif (membesar) ataupun bertukar bentuk sebelum membuat rawatan lanjut.

Jika cyst tidak membesar melebihi 5cm, doktor akan pantau dahulu keadaan peakit. Namun jika cyst tersebut didapati semakin serius, pembedahan perlu dilakukan untuk membuang cyst agar tidak mengganggu kesihatan pesakit.

Pembedahan membuang cyst bukanlah satu cara untuk merawat ovarian cyst. Anda juga boleh mencuba cecair vivix untuk membantu mengecutkan ovarian cyst dari menjadi lebih besar kerana kandungan cecair vivix yang tinggi antioksidan.

Testimoni Cecair Vivix Bantu Kecutkan Cyst


Testimoni:

"Salam kak..tengahari tadi pergi scan cyst, cuak jugak takut jadi makin worst. Semalaman tak boleh tidur duk fikir pasal nak scan cyst.
Alhamdulillah cystnya dah semakin kecut dari 3.8cm dah jadi 2.5cm siang tadi. Baby pon sihat normal, alhamdulillah. Doakan Ana ye kak.
Tak Habis sebotol pun lagi vivixnya, jimat betul makan sebab takut baby tak kuat.. Apapun alhamdulillah semuanya setakat ni lega sangat. 
Tadi pon doktor suggest banyak ambik makanan antioksida"



Jom dapatkan Vivix sekarang, 
Ikhtiar anda lebih sihat dan cyst mengecut.
Inshaallah.

Whatsapp 012-9362692 untuk tempahan dan pertanyaan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...