SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Saturday 7 May 2016

Cara Pengambilan Vivix untuk Kesan Terbaik

Tips Pengambilan Vivix Untuk Kesan Terbaik

Jika entry sebelum ini saya banyak menyentuh tentang kebaikan dan manfaat daripada produk vivix shaklee antaranya pesakit bell's pasly yang sembuh selepas ambil vivix, suami berhenti merokok, vivix mampu meningkatkan kesuburan dan lain-lain. Kali ini saya ingin kongsikan pula cara pengambilan vivix dengan sukatan yang betul agar ianya memberikan kesan terbaik untuk anda.




Sebab bulan ini bulan Vivix, maka ramai juga bertanya bagaimana pengambilan Vivix dan berapa lama boleh tahan sebotol Vivix itu.
Vivix daripada Shaklee merupakan produk terhebat Shaklee dan digunakan untuk pelbagai masalah kesihatan, antaranya:
Ramai juga yang sudah mula ambil Vivix hanya sekadar untuk mendapat kesihatan dan perlindungan daripada masalah kesihatan yang kronik.
Dalam posting kali ini anda akan tahu tips pengambilan Vivix untuk mendapatkan kesan yang hebat.

Tips Pengambilan Vivix Untuk Kesan Terbaik

Vivix ini macam pati, ia sangat tulen dan jika anda cuba bekukan di dalam freezer pun ia takkan membeku. Anda akan dapati ia masih cair dan likat.
Pastikan Vivix anda simpan di dalam peti sejuk, seelok-eloknya. Paling kurang jauhkan daripada sinaran matahari.


Cara Bancuh Vivix
Cara Bancuh Vivix
Boleh campurkan 1 sudu teh vivix ke dalam minuman kegemaran anda. Sesekali saya campur juga dalam Cinch Shake saya, atau dalam air performance Drink. Memang sedap. Bancuh sejuk-sejuk, wah memang lazat dan menyegarkan.

Rasa Vivix Bagaimana?

Rasa Vivix macam Ribena pun ada, masam-masam manis gitu. Memang sedap. Tak caya mestilah cuba ya.

Adakah ada kesan sampingan pengambilan Vivix?

Healing crisis ini tentulah berbeza dari orang ke orang. Setengah orang tiada healing crisis, setengah orang ada pulak. Healing crisis pengambilan Vivix contohnya pening kepala, demam dll.
Healing crisis ini berbeza dengan kesan pengambilan Vivix. Tiada kesan sampingan ok. Healing crisis pulak jika berlaku cuma untuk beberapa hari sahaja, dan dalam masa itu anda perlulah teruskan pengambilan Vivix macam biasa.

Sebotol tahan berapa lama?

Sekiranya sebotol diperuntukkan untuk seorang ambil, biasanya ia tahan selama 2 bulan juga. Itu jika ambil 1 sudu teh sehari lah.

Berapa harga sebotol Vivix?

Bagi saya, Vivix merupakan anti oksidan paling tinggi, jadi padan dengan harganyalah. Sebotol harga runcit adalah RM495, jika tahan 2 bulan ini bermakna RM250 sebulan atau RM6.50 sehari.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...