SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday 4 May 2016

Kehebatan VIVIX Menawan Hati Bekas Peguam Amalkan Setiap Hari

Bercerita dari pengalaman sendiri, bagaimana seorang bekas peguam boleh jatuh cinta berkali-kali dengan vivix shaklee.

Beliau berkongsi cerita bagaimana Ummi yang tersayang yang telah menghidap Bell Palsy lebih 20 tahun pulih selepas mengamalkan Vivix. Sebelum mengamalkan Vivix, ummi beliau pernah mendapatkan rawatan pakar dari Singapura.

Alhamdulillah asbab vivix telah menyembuhkan penyakit Bell Palsy yang dihidapi selama ini.

Namun kisah cinta vivix ini tidak terhenti disitu sahaja. Kali ini si suami dan anak pula yang diduga. Suami diuji apabila mengalami vertigo sehingga mengganggu saraf pendengaran, kembali sihat setelah konsisten amalkan tonik si merah hati ini.

Manakala, kisah si anak pula apabila doktor memberitahu daging jari yang hampir terputus itu telah mati dan kemungkinan jaribya mengalami kecacatan kekal.

Hati si ibu manakah yang sanggup melihat anaknya sakit dan tidak sempurna ikhtiar berikan vivix kepada anaknya dan izin Allah swt jarinya normal seperti tiada apa-apa.

Apabila disahkan mengandung pastinya wajah kegembiraan jelas terpancar dihati suami dan isteri. Ingatkan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari", sesuai sangat dengan kisah seterusnya yang juga meruntun hati dan perasaan seorang wanita yang bergelar ibu.

Kisah paling sedih apabila tuan Doktor menyarankan untuk gugurkan kandungan kerana disyaki Down Syndrom. Bekas peguam ini nekad untuk teruskan saja kandungannya dan sepanjang kehamilan tu beliau juga mengambil set ibu mengandung dan ditambah dengan supplemen vivix. Setelah tiba masanya beliau melahirkan seorang puteri yang cukup sifat dan bijak.




Alhamdulillah dengan izin Allah semuanya berlaku dan vivix salah satu usaha yang luar biasa hasilnya.

Anda ada masalah sakit kronik seperti gout, darah tinggi, strok, kanser, kolesterol tinggi, jantung atau masalah lain-lain? Cubalah dulu amalkan sesudu vivix setiap hari dan lihatlah hasilnya.

Berminat nak cuba atau nak tahu lebih details, boleh whatsApp sis ya, 012-9362692

1 comment:

  1. Sesudu vivix boleh mengubah segalanya...jangan abaikan manfaat vivix ini.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...