SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Monday 23 May 2016

Pesakit Diabetis Berjaya Turunkan Paras Gula dengan Vivix

Pesakit Diabetis (kencing manis) perlu sentiasa berhati-hati dalam membuat kerja agar tidak terluka atau mengalami kecederaan kerana jika berlaku sesuatu kecelakaan pastinya tahap untuk mereka sembuh adalah lebih lama berbanding orang normal.

Kalau dah bertahun-tahun atau mungkin berpuluh tahun menghidap kencing manis, tidakkkah anda ingin kembali sihat dan normal paras gula dalam badan seperti dulu-dulu.. Tak mustahil ye..tak mustahil asalkan anda ikhtiar.

Nak iktiar mengubati kencing manis yang kronik tu? Jom mencegah sekarang sebelum anggota badan anda terpaksa dipotong! 

Saya syorkan pada anda yang ingin mengambil langkah yang lebih sihat, bertenaga dan kembalikan paras gula normal agar mencuba vivix shaklee, sebelum ianya bertambah teruk atau anda terpaksa rela membiarkan kaki anda dipotong.

Testimoni Pesakit Diabetis Mengambil Vivix

Testimoni 1: 

"Apapun TQ...diabetes turun dan tak bangun malam buang air.. Alhamdulillah"

Repeat order terus! Nak angkut promosi vivix buy 6 free 1 tapi malangnya promosi dah habis. Cik puan ni order twinpack :)



Testimoni 2 :

"Ayah saya adalah penghidap kencing manis sudah hampir 20 tahun. Bacaan gula dalam darah tak pernah kurang dari 13. Hasil medical check up, organ dalaman ayah sudah berafda di stage 4 dan perlu melakukan dialisis.

Selepas consume vivix, bacaan gula dalam darah kembali normal, dialisis tak perlu buat dan doktor pulak ragu-ragu nak buat conclusion. Yang ayah bebas diabetes. Doktor macam tak percaya yang rekod kesihatan ayah seperti orang normal tanpa masalah diabetes. Alhamdulillah"


Terdapat banyak lagi testimoni vivix berjaya menurunkan paras gula pesakit diabetes dan menyembuhkan luka tanpa perlu dipotong anggota kaki. Nanti saya kongsikan lagi ya...

untuk tempahan vivix, whatsapp 012-9362692

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...