SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Monday 9 May 2016

Vivix Harga Jimat Dengan Keahlian

Dapatkan vivix shaklee harga jimat dan free membership

Macam mana nak dapatkan vivix ni, ada ke dijual di kedai runcit Pak Ali? Tidak ada sama sekali ya anda semua. Vivix dan semua produk shaklee tidak terdapat di mana-mana kedai runcit atau pasaraya melainkan daripada pengedar sah shaklee malaysia atau di cawangan yang sah sahaja. 

Pastikan diri anda tidak tertipu dengan penjual yang inginkan keuntungan sahaja tanpa anda mendapat konsultasi dan panduan pemakanan dan pantauan yang berterusan dari pengedar ya.

Berapa harga sebotol vivix?

Jika anda berhasrat nak mendapatkan sebotol vivix, harganya adalah rm476 sahaja. Kos penghantaran kami tanggung. Tapi jika anda mahu lebih JIMAT, dengan pembelian dua botol vivix anda layak untuk mendapatkan harga istimewa ahli shaklee dan juga rebate tunai rm30 akan terus masuk ke akaun anda.

Bagi yang pernah mencuba vivix dan telah merasai kehebatan dan kebaikan daripada minuman botanik ini pastinya tidak pernah ragu untuk terus mendapatkannya dan tidak berkira dengan harganya. Semestinya kerana vivix adalah minuman kesihatan istimewa.

Ada duit tapi tak sihat, tak guna juga. 


Macam mana nak order vivix?

Anda hanya perlua whatsapp saya di talian 012-9362692, tempah sebotol atau dua botol terus untuk penjimatan kemudian buat pembayaran dan seterusnya tunggu parcel sampai depan rumah ya ^_^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...