SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Wednesday 11 May 2016

Rawat Masalah Kulit Wajah Tanpa Rawatan Menakutkan

Tanpa Rawatan "Blood Facial" atau "Vampire Facial" Pon Kulit Boleh Cantik Hanya Dengan Tumbuhan Botanical dalam Vivix!


Seiring dengan kemajuan teknologi, dunia kecantikan juga berubah. Ditambah pula dengan pelbagai jenis rawatan yang ada di pasaran membuatkan hati anda sukar untuk memilih mana yang terbaik dan sesuai untuk diri anda.

Kini, terdapat satu lagi rawatan wajah untuk kekal cantik, awet muda, kulit lembap dan mencerahkan dengan plasma darah atau dikenali dengan Platelet Rich Plasma (PRP). Perawatan wajah ini memang terkenal bagi selebriti dan artis yang ingin kekal cantik.  Kim Kardashia adalah antara selebriti yang mendapatkan rawatan seperti ini.

Memangg betul la beauty is pain >_<
Tengok macam seksa je tanggung sakit 'sikit' tu..huhu


Teknik Platelet Rich Plasma (PRP) yang juga dikenali sebagai "Vampire Filler" dan "Vampire Treatment Facial" ini semakin mendapat tempat dalam dunia perubatan kecantikan. Rawatan ini hanya boleh dilakukan oleh doktor dan pakar bertauliah sahaja. Bukan sebarangan orang yang boleh buat, nanti lain jadinya..hehe

Bagi saya, rawatan wajah macam ini agak menyeramkan walaupun ianya menggunakan darah individu yang mendapatkan rawatan itu sendiri. Tak sanggup rasanya, boleh mabuk darah pulak tiba-tiba. Huhu. 

Ditambah pula dengan kos setiap kali rawatan yang saya anggarkan mencecah ratusan ringgit per sessi. Biarlah saya amalkan sesuatu yang lebih selamat dan tidak perlu suntik atau sapu darah di muka.

Dengan kos kurang daripada lima ratus ringgit sebulan, saya boleh buat sendiri facial dan masker dirumah. Selain itu saya juga boleh amalkan minum satu sudu setiap hari untuk dapatkan kulit cantik, bebas jerawat dan jeragat, kulit lembap, sihat dan berseri-seri. Apa lagi kalau bukan VIVIX SUPER TONIK saya yang mempunyai pelbagai khasiat dan manfaat. Ini terbukti dengan kajian ya.

BUKAN Darah ya. Sapu vivix yang mengandungi
anggur muscadine, purple carrot, elderbery dan polygonum.
100% SEMULAJADI

STEP mudah kulit cantik tanpa kaedah "VAMPIRE TREATMENT"
Lihatlah HASIL SELEPASNYA ^_^

Jom cantik dari dalam. Dapatkan VIVIX dengan kandungan 100% botanik sekarang.
whatsapp 012-9362692

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...